رئیس و اعضای اصلی هیات مدیره انتشارات مدرسه منصوب شدند

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با صدور احکام‌ جداگانه‌ای رئیس و اعضای اصلی هیات مدیره موسسه فرهنگی برهان (انتشارت مدرسه) را منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۲۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس و اعضای اصلی هیات مدیره انتشارات مدرسه منصوب شدند

علی ذوعلم در حکمی مسعود فیاضی، مدیرکل دفتر انشارات و فناوری آموزشی را به عنوان «مسئول اقدامات و بهره‌مندی از فرصت‌های فضای مجازی» و نیز «عضو اصلی و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه)» منصوب کرد. تحقق ماموریت‌ها و راهبردهای سازمان، تدوین نقشه راه و برنامه زمان‌بندی، توانمندسازی سازمان و تسهیل دستیابی به اهداف یادگیری و تلاش برای تدوین طرح جامع تحول مبتنی بر فناوری در آموزش و پرورش در حوزه «بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی» و ایجاد و توسعه شبکه مخاطبان، ارتقای کمی و کیفی محصولات انتشارات مدرسه و بنیاد ICDL، تلاش برای کسب رتبه برتر کشوری در انتشار مباحث آموزشی و تربیتی در حوزه «عضویت و مدیریت موسسه فرهنگی انتشارات برهان» از جمله ماموریت‌هایی است که رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به فیاضی واگذار کرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی همچنین در دو حکم دیگر امین متولیان و حمید محمدی را به عنوان "اعضای اصلی هیئت مدیره موسسه فرهنگی برهان (انتشارات مدرسه)" منصوب کرد.

ایجاد و توسعه شبکه مخاطبان، ارتقای کمی و کیفی محصولات انتشارات مدرسه و بنیاد ICDL، تلاش برای کسب رتبه برتر کشوری در انتشار مباحث آموزشی و تربیتی هم از جمله وظایف این دو عضو طبق ابلاغ رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است.

امین متولیان

مسعود فیاضی

حمید محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار