نوسازی 1000 کلاس درس ظرف 4 سال از سوی بنیاد علوی

تهران (پانا) - در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان تهران از بنیاد علوی به عنوان یکی از پیشگامان ساخت مدرسه در کشور قدردانی شد

کد مطلب: ۹۲۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نوسازی  1000 کلاس درس ظرف 4 سال از سوی بنیاد علوی

مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان تهران با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، استاندار تهران، و حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت شهرتهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی، د مایلی، معاون امور فنی و مهندسی بنیاد علوی، در این باره گفت: بنیاد علوی طی سال گذشته در شهرستان بهارستان استان تهران اقدام به ساخت یک مدرسه 10 کلاسه کرده است که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی خاطر نشان کرد: این 10 کلاس درس جزو 100 کلاس درسی است که قرار است بنیاد علوی در استان تهران با مشارکت سازمان نوسازی مدارس کشور به بهره برداری برساند.
معاون امور فنی و مهندسی بنیاد علوی افزود: این بنیاد تاکنون 350 کلاس درس در مناطق کمتر‌برخوردار ساخته است و اکنون 360 کلاس درس نیز در حال تکمیل است
مایلی در پایان افزود: طی تفاهم نامه مشترک با سازمان نوسازی مدارس کل کشور مقرر گردیده بنیاد علوی 1000 کلاس درس خشتی، گلی و کپری را ظرف 4 سال با مدارسه سازه‌ای نوسازی می‌کند و تحویل می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار