بازدید سالانه 100 هزار نفر از جنگل ابر شاهرود

سمنان (پانا) - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم توجه به زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان گفت: سالانه نزدیک به 100 هزار نفر از جنگل ابر بازدید می‌کنند.

کد مطلب: ۹۲۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سالانه 100 هزار نفر از جنگل ابر شاهرود

حمیدرضا حسنی در تشریح وضع زیرساخت‌های گردشگری در شاهرود اظهار کرد: گردشگران از منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر استقبال خوبی داشتند و از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان شاهرود هم این استقبال انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به این استقبال، ضرورت خدمات‌رسانی بیشتر به گردشگران در شاهرود حس می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: با وجود اعتبارات خوبی که از طریق استاندار سمنان و فرماندار شاهرود اختصاص پیدا کرد، ساخت دو سرویس بهداشتی در جنگل ابر را در دست اقدام داریم.

حسنی با تأکید بر اینکه تهیه باکس زباله و تابلوهای راهنما در این منطقه نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: نزدیک به 100 هزار نفر سالانه از جنگل ابر بازدید می‌کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه بحث آسفالت مسیر آبشار تنگه داستان مجن را پیگیری خواهیم کرد، اظهار کرد: با تلاش اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، آسفالت مسیر احمدآباد به رضاآباد در بخش بیارجمند در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار