معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پانا تأکید کرد

پایش عملکرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان

شاخص‌های فعال بودن دستگاه‌ها در حوزه جوانان چیست

تهران (پانا) - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پایش عملکرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان خبر داد و گفت گزارش عملکرد دستگاه‌ها در پایان سال 97 به معاونت اول ریاست‌جمهوری ارسال شده است و جمع‌بندی آن در اختیار نهاد ریاست‌جمهوری است.

کد مطلب: ۹۲۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پایش عملکرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تهیه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان در پایان سال 97 اظهار کرد: پایش عملکرد دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد و گزارش آن به شورای عالی جوانان ارسال می‌شود. در این شورا آقای جهانگیری بر اساس پایشی که انجام شده است، برای وزارتخانه‌ها تعیین تکلیف می‌کند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: پس از اینکه گزارش عملکردها به شورای عالی جوانان ارسال شد، ساختارش دیگر در اختیار معاونت جوانان نیست و ابلاغ عملکردها از سوی نهاد ریاست‌جمهوری و بر اساس دبیرخانه شورای عالی جوانان انجام می‌شود.

وی گفت: آقای جهانگیری طبق گزارشی که معاونت انجام داده است برای همه وزارتخانه‌هایی که در حوزه جوانان کوتاهی کرده‌اند، مکاتبات اختصاصی را انجام داده و به آن دستگاه مربوطه ابلاغ کرده است.

تندگویان درباره شاخص‌های فعال بودن دستگاه‌ها در حوزه جوانان گفت: شاخص‌هایی همچون کارایی نداشتن، حضور نداشتن در جلسات ستاد و پیگیری نکردن امور مربوط به جوانان از جمله مواردی است که در گزارش عملکرد به آن توجه می‌شود. بنابراین دستگاه‌هایی که کوتاهی کردند یا در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان حضور نداشتند یا گزارش مناسب از عملکرد خود ارائه نکرده بودند لیست آنها به معاونت اول ریاست‌جمهوری ارائه شده است. به عنوان مثال سازمان بسیج نه در جلسات حضور فعال داشت و نه همکاری مناسبی شکل گرفته بود که به آن سازمان ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار