ثبت‌نام رانندگان برای سرویس مدارس در سامانه سپند

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل گفت: کلیه متقاضیان سرویس مدارس باید در سامانه سپند به آدرس www.irtuSepand.ir ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۹۲۴۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام رانندگان برای سرویس مدارس در سامانه سپند

پرویز اصغری در جلسه هماهنگی کارگروه ماده 18 سرویس مدارس استان با تأکید بر ضرورت ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس در سال تحصیلی 99-98 در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) از راه اندازی این سامانه برای ثبت‌نام سرویس مدارس، از مردادماه سالجاری در این استان خبر داد .
او اظهار داشت: پیمانکاران، مدیران مدارس، رانندگان تاکسی و دانش‌آموزان باید برای دسترسی آسان‌تر، اطلاعات خود را در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی به آدرس irtusepand.ir وارد کنند .
مدیرسازمان دانش آموزی استان افزود: در مرحله نخست این طرح ثبت‌نام مدیران مدارس، پیمانکاران و رانندگان در سامانه سپند آغاز شده و اولیا ی دانش‌آموزان هم از شهریور ماه می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند .

اصغری خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات حمل و نقل دانش آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش و بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوبتر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین، هویت سازی و متمایزنمودن ناوگان حمل و نقل دانش آموزان، خدمات نرم افزار مبتنی بر تلفن همراه برای استفاده از خدمات نرم افزاری رصد و پایش سفر دانش آموزی از ویژگی‌های این سامانه است .
او تصریح کرد: در سامانه سپند رانندگان می‌توانند مسیر‌ها و محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند و خانواده‌ها هم با نصب نرم افزارکیو آر در تلفن همراه خود می‌توانند از ساعت رفت و برگشت فرزند خود اطلاع یابند که این امر موجب اطمینان خاطر خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندانشان می‌شود .
اصغری اظهارکرد: به طور قطع باایجاد هماهنگی های به عمل آمده با شرکتهای حمل ونقل دانش آموزی ، انجمن اولیا ومربیان ، پلیس راهورناجا وشهرداری ها( سازمان حمل ونقل ومسافروتاکسیرانی واتوبوسرانی) چشم انداز روشنی دراین خصوص پیش بینی می کنیم.

مدیرسازمان دانش آموزی استان افزود: سازمان دانش آموزی استان به عنوان پیمانکارسرویس مدارس در جهت اجرای هرچه بهتر ومطلوبتر این طرح (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) برگزاری جلسات وکلاسهای آموزشی رادر برنامه های خود قرارداده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار