انتخاب طرح فرم لباس سال قبل برای رفاه اولیا دانش آموز انتخابی مناسب است

ایلام (پانا)مدیرسازمان دانش آموزی استان ایلام گفت : برای رفاه اولیای دانش اموزان مدارس می توانند ترجیحا از طرح و جنس لباس های فرم بر اساس سال قبل انتخاب کنند .

کد مطلب: ۹۲۴۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب  طرح  فرم  لباس سال قبل برای  رفاه اولیا دانش آموز انتخابی مناسب است

قدرت ملکی خاطر نشان کرد:نظارت و ساماندهی لباس فرم مدارس بر اساس دستور العمل وزارتی و با نظارت کارگروه استانی و شهرستانی مدیریت می شود و در این زمینه به مدیران مدارس هم ابلاغ شده است..

وی گفت: آموزش و پرورش از طریق اتحادیه خیاطان استان لیست کارگاه های تولیدی، خیاطی های مجاز و قیمت ها را به مدارس اعلام می کند تا خانواده ها نسبت به تهیه لباس فرم دانش آموزان اقدام کنند.

ملکی ادامه داد: لباس فرم دانش آموزی امروز بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به در راستای تربیت اجتماعی در راستای همسان شدن لباس در بین خانواده های فقیر و غنی ترسیم شده و در تفاوت نوع پوشش نقش اساسی دارد.

وی با اظهار این مطلب که لباس فرم مدارس با هدف نظم دهی، قانون پذیری و ایجاد وحدت رویه در مدارس برای دانش آموزان پیش بینی شده است، افزود: تهیه لباس فرم دانش آموزان همواره از دغدغه های اولیا در آستانه بازگشایی مدارس است، نظارت بیشتر بر عملکرد کارگاههای تولیدی در این زمینه می تواند مانع از بروز مشکلات بیشتر برای خانواده ها شود.

ملکی بیان داشت: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار لباس فرم مدارس (مانتو، شلوار و مقنعه) در سطح شهرستان ایلام دوخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار