بازدید سرزده مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش از منطقه 19

تهران (پانا) - زهرا مظفر، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به صورت سرزده از مدارس آموزش و پرورش منطقه 19 بازدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش از منطقه 19

به گزارش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، زهرا مظفر، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به صورت سرزده از مدارس ابتدایی بتول حداد و شاهد کوثر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران بازدید و از نزدیک با تعدادی از اولیای حاضر صحبت و به دغدغه‌ها و پرسش‌های آنان پاسخ داد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در این بازدید ضمن تجلیل از زحمات تمامی همکاران ستاد ثبت نام مناطق، هدف از این بازدید را دیدار با اولیاء مراجعه‌کننده برای ثبت نام و شنیدن دغدغه های آنان دانست و گفت بدون تردید توجه به حفظ حقوق شهروندی مهمترین اصل در ایام ثبت‌نام دانش‌آموزان بوده و تمامی عوامل ستاد ثبت نام باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

مظفر در ادامه با تاکید بر عدم اخذ هرگونه وجه خارج از بخشنامه های وزارتی در پاسخ به یکی از اولیاء دانش آموزان در موضوع محدوده های ثبت نامی گفت: کمبود فضای فیزیکی در مناطق از سویی و تراکم بیش از حد برخی از مدارس ایجاب می کند مناطق آموزش و پرورش بر اساس اقتضائات و شرایط خاص خویش نسبت به ترسیم محدوده های ثبت نام اقدام و بر اساس آن اقدام نمایند. وی تصریح کرد بدون تردید محدوده بندی ثبت نام دقیقا در راستای حفظ حقوق شهروندی بوده و از شکل‌گیری هرج و مرج جلوگیری می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خویش گفت با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته تیم‌های ارزیابی وزارتی از عملکرد ستاد ثبت‌نام از تمامی مناطق بازدید خواهند کرد و از دوشنبه این هفته در شهر تهران این نظارت آغاز شده است.

مظفر در پایان صحبت‌های خود افزود: بدون تردید تعهد مدیران مدارس به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سویی و حساسیت حوزه‌های نظارتی از سویی دیگر سبب آرامش نسبی بیشتری برای خانواده‌های محترم در فصــل ثبت‌نام مدارس برای آغاز سال تحصیلی 99-98 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار