معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری دو رویداد بزرگ قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری دو رویداد بزرگ قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دو رویداد بزرگ قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در خصوص این دو رویداد قرآنی گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و همچنین سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور با حضور 400 نفر از برگزیدگان استان ها از نهم لغایت 12 تیرماه 98 و مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با حضور دو هزار نفر از دانش آموزان برگزیده استان ها از هفتم لغایت 15 مردادماه 98 به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

مالک اشرفی تصریح کرد: مسابقات فرهنگیان در قالب رشته های قرائت، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و روش تدریس احکام و مسابقات بخش دانش آموزی در قالب رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، اذان و مداحی برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضویبا اشاره به سابقه موفق آموزش و پرورش استان در میزبانی دوره های قبلی این مسابقات اظهار داشت: خراسان رضوی و مشهد مقدس به برکت وجود ملجاء و مضجع شریف امام رئوف، میزبان سه دوره قبل مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و همچنین بیش از 15 دوره قبلی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور بوده است که این توفیق مجددا امسال نیز نصیب آموزش و پرورش استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: داوری این دو رویداد بزرگ قرآنی را بیش از 110 نفر از داوران برجسته و بین المللی کشورمان برعهده خواهند داشت که در نهایت به برگزیدگان هدایای نقدی و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.

مالک اشرفی در رابطه با زمان برگزاری مراسم افتتاحیه این دو رویداد قرآنی افزود: آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور ساعت 17 روز یکشنبه نهم تیرماه در محل تالار شهر مشهد مقدس، و افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر و دختر به ترتیب در ساعت 17 روزهای هفتم و دوازدهم مردادماه سال جاری در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار