در گفت‌وگو با پانا

غلامرضا محمدی: بهترین تصمیم را برای کشتی آزاد ایران گرفتیم؛ بعد از مسابقات جهانی من باید پاسخگو باشم

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از برگزاری انتخابی تیم ملی در برخی اوزان دفاع کرد و این تصمیم را بر اساس موجودی فعلی این رشته ورزشی در ایران دانست.

کد مطلب: ۹۲۴۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا محمدی: بهترین تصمیم را برای کشتی آزاد ایران گرفتیم؛ بعد از مسابقات جهانی من باید پاسخگو باشم

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با پانا درباره وضع آزادکاران حاضر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خدا را شکر همه در وضع خوبی به سر می‌برند و در حال تمرین هستند تا در اوزانی که اعلام کردیم روز جمعه در انتخابی شرکت کنند. همه بچه‌ها انگیزه خیلی بالایی دارند و این برای من از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدوارم آزادکارانی که شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارند بتوانند در روز جمعه به حق خودشان برسند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد انتقادهایی که از نحوه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد می‌شود، اظهار کرد: ما طبق موجودی این روزهای کشتی تصمیم گرفتیم و به نظرم بهترین تصمیم را گرفتیم. به هر حال حق کادر فنی است که در مورد کشتی‌گیرانی که قرار است در مسابقات جهانی روی تشک بروند تصمیم‌گیری کند و بهترین انتخاب را داشته باشد. بعد از مسابقات جهانی این کادر فنی است که در مورد نتایج تیم ملی باید پاسخگو باشیم بنابراین تصمیم گرفته‌ایم در اوزانی که نیاز است انتخابی برگزار کنیم و بهترین نفرات را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: شرایط و نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی روز پنج‌شنبه اعلام می‌شود و در هر وزنی اگر صلاح ببینیم دوباره انتخابی برگزار خواهیم کرد. تمام تلاش کادر فنی این است که بر اساس ظرفیت و پتانسیل کشتی بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشد.

محمدی همچنین در پاسخ به این سؤال که انتخابی بین حسن یزدانی و کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم به صورت تک مبارزه‌ای خواهد بود یا خیر،عنوان کرد: تا یک روز قبل از انتخابی همه چیز مشخص می‌شود. مطمئن باشید کادر فنی بهترین تصمیم را می‌گیرد و هر اتفاقی که در مسابقه انتخابی رخ بدهد برای آن راهکار داریم و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حضور محسن کاوه در کمیته فنی گفت: یکی از بهترین اتفاقات کشتی همین حضور محسن کاوه در کمیته فنی است، ما سال‌های خوبی در کنار هم در کشتی آزاد داشتیم و بهترین‌های کشتی را بعد از المپیک پکن تا قبل از المپیک لندن داشتیم و بهترین نسل کشتی را معرفی کردیم، بنابراین حضور او در کمیته فنی به ما کمک زیادی می‌کند، البته من با کاوه صحبت کردم و قرار است بعد از انتخابی هم در کنار ما باشد. به نظرم کادر فنی به یک مربی باتجربه نیاز داشت و امیدوارم من و کاوه کنار هم بتوانیم مانند گذشته بهترین اتفاقات را برای کشتی رقم بزنیم.

وی در پایان به وضع مصطفی حسین‌خانی اشاره کرد و گفت: متأسفانه حسین‌خانی فعلاً به دلیل مصدومیت تمرین نمی‌کند و با مجوز پزشک هم در انتخابی شرکت نمی‌کند، امیدوارم که به زودی مصدومیتش برطرف شود و بتواند روی تشک برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار