مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری: انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت از نقش بسزایی برخوردار است

شهر ری (پانا) - علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری گفت : انجمن اولیا ومربیان در رساندن آموزش وپرورش به اهداف بالا نقش بسار مهمی دارد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری: انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت از نقش بسزایی برخوردار است

علی یزدان پناه در سخنانی و در جمع روسای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو ری اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان با اهداف معینی پا به عرصه وجود نهاد که مهمترین دغدغه آن تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول جامعه است.

اودر ادامه گفت:بر خلاف بسیاری که علت مسائل را در جاهای دیگری دنبال می کنند، معتقدیم که علت العلل عدم پیشرفت‌ها و مشکلاتی که بعضا دچار آن هستیم همین مغفول بودن آموزش و پرورش، در همه سطوح است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری افزود: اگر شما در سنین ۳تاشش سالگی، بر روی آموزش فرزندانتان سرمایه گذاری کنید، بازگشت این سرمایه گذاری شما پانزده برابر خواهد بود.البته این آموزش باید به نحو مقتضی باشد چرا که آموزش بچه‌ها در آن سنین امر بسیار پیچیده ای است،که از اهل فن بر می آید وهر چه از این سن پیش می رویم اثر و بازده این آموزش‌ها کمتر می شود و بازگشت سرمایه نیز چنین خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: من و همکارانم در بدنه آموزش و پرورش همه توانمان را به کار می بندیم و از هیچ چیزی کم نمی گذاریم، اما فرض این که صد در صد کارمان را خوب انجام دهیم ۳۵ درصد از کار آموزش و پرورش را پیش برده ایم، پس درصد باقی مانده چه می شود و اینجاست که نقش اولیا مشخص می شود.

یزدان پناه در پایان مواردی را بر شمرد که اولیابا مد نظر قرار دادن آن نکات نقش خویش را به خوبی در باز گرداندن جایگاه اصلی آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول جامعه ایفا خواهند کرد.

/خبرنگار:جواد تلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار