نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۱۸ نقطه شهرقم

قم (پانا) - سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۱۸ نقطه شهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۱۸ نقطه شهرقم

علی نیک با اشاره به اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در راستای کنترل ترافیک در شهر و تنظیم عبور و مرور شهری، اظهار کرد: طبق برنامه ‌ریزی صورت پذیرفته، اقدامات لازم در راستای مدیریت تردد و کنترل ترافیک در معابر اصلی شهر و نقاط حادثه‌خیر صورت پذیرفته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه می‌توان به نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در بلوار عماریاسر(۳ نقطه، ۶ دروازه)، بلوار پیامبر اعظم(۳ نقطه، ۶ دروازه)، بلوار غدیر(۵ نقطه، ۶ دروازه)، بلوار خداکرم(۲ نقطه، ۴ دروازه)، بلوار خلیج فارس(۲ نقطه، ۴ دروازه)، بلوار آیت الله بروجردی(۳ نقطه، ۶ دروازه) اشاره کرد.

نیک با تاکید بر اینکه نصب سخت افزاری تجهیزات انجام پذیرفته است، خاطرنشان کرد: پس از برقراری لینک ارتباطی، نسبت به تست کنترل و اخذ کد اجراییات پلیس اقدام خواهد شد و نصب و راه اندازی نرم افزارهای مربوطه نیز در دست اقدام است.

وی گفت: با عنایت به مصوبات کمیته ایمنی حمل و نقل و نامه سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص اقدامات اولیه جهت راه اندازی دوربین های ثبت تخلف، نصب تابلوهای اعلام محدودیت سرعت برابر مصوبات در شوارع مختلف اقدام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار