فرمانده سپاه لامرد:

فضای شهری باید در خور بازگشت شهدا باشد/زمان بندی مراسم استقبال و تشییع شهدا اعلام شد

لامرد (پانا) – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از برگزاری مراسم استقبال از پیکر 2 شهید لامرد و اشکنان در بعد از ظهر روز جمعه راس ساعت 18 روبروی فرمانداری لامرد و میدان دانشجو این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فضای شهری باید در خور بازگشت شهدا باشد/زمان بندی مراسم استقبال و تشییع شهدا اعلام شد

سرهنگ حسن عبدالله زاده در جلسه ستاد استقبال و تشییع پیکر2 شهید شهرهای لامرد و اشکنان اظهار کرد : به خانواده محترم شهید غلامحسین داربام که پاسدار هم بودند، به پدر شهید، همسر و دختر شهید تبریک و تسلیت عرض میکنم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در خصوص نحوه شهادت شهید داربام خاطر نشان کرد : در تاریخ ۴ خرداد ۶۷ در تک دشمن در منطقه شلمچه شهید و جسد این‌شهید پس از ۳۱ سال در تفحص شهدای این منطقه پیدا شده است.

عبداله زاده عنوان کرد : این شهید بزرگوار توسط آزمایش دی ان ای شناسایی شده است.

وی همچنین در خصوص شهید مبرز نیز ابراز کرد : شهید کریم‌ مبرز بسیجی شهید در تاریخ ۴ خرداد ۶۷ در تک دشمن شهید و مفقود گردیدند و در تفحص اخیر پیکر مطهر شهید پیدا و به وطن بازگشت که این شهید بوسیله پلاک شناسایی شده است.

این مسئول فرهنگی در خصوص زمان بندی مراسم های استقبال و تشییع پیکرهای مطهر این دو شهید نیز ابراز داشت: 6 شهید استان فارس پس از تشیع روز پنجشنبه تهران به شیراز منتقل می شوند وبعد از ظهر جمعه مراسم استقبال از پیکر مطهر 2 شهید از ساعت 18 در میدان دانشجو شهر لامرد برگزار می شود.

وی افزود: تشییع پیکر پاک و مطهر شهید غلامحسین داربام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق ع روز شنبه ۸ تیرماه ساعت ۷ صبح از شهدای گمنام (بوستان دلاورمردان بسیج اشکنان ) به سمت گلزارشهدای اشکنان انجام خواهد گرفت.

همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر شهید جمعه شب در اشکنان برگزار می‌شود.

عبداله زاده در خصوص تشییع پیکر مطهر شهید مبرز نیز اشاره داشت: تشییع پیکر پاک و مطهر شهید کریم‌ مبرز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق ع عصر روز شنبه ۸ تیرماه ساعت 17 از مصلی نماز جمعه تا گلزار شهدای مرکزی شهر لامرد انجام خواهد گرفت. همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر شهید جمعه شب در چاه ورز برگزار می‌شود.

همچنین صبح روز شنبه 8 تیر ماه، تشییع پیکر مطهر این شهید والا مقام بر روی دستان مردم در شهر علامرودشت انجام خواهد شد.

عبداله زاده در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: فضای شهری باید تغییر یابد و به مانند دیگر شهیدان که به وطن بازگشتند، فضای شهری باید به فضای استقبال از پیکر مطهر شهدا بدل گردد.

گفتنی است پیکر مطهر دو شهید والا مقام عصر روز جمعه وارد شهرستان لامرد خواهند شد.

خبرنگار/سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار