ثبت نام ۷۴۰۰ اثر در بخش ادبی دهمین جشنواره «سیمرغ»

تهران (پانا) - با مشارکت ۱۳۷۰۰ نفری دانشجویان و هنرمندان در دهمین جشنواره «سیمرغ»، 7400 اثر در بخش ادبی ثبت نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۲۴۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام ۷۴۰۰ اثر در بخش ادبی دهمین جشنواره «سیمرغ»

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره سیمرغ؛ 7400 اثر از میان ۴۴۰۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره «سیمرغ» در بخش ادبی ثبت نام کرده‌اند.

در رشته ترانه 512 اثر، در رشته شعر کلاسیک 1881 اثر، در رشته شعر نو 1544 اثر، در رشته داستان کوتاه 1354 اثر، در رشته نثر ادبی 1330 اثر، در رشته نثر طنز 440 اثر، در رشته شعر طنز 348 عنوان اثر در بخش ادبی به ثبت رسیده و در این دوره از جشنواره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش ادبی شرکت کنندگان در بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، در 7 رشته شعر کلاسیک، شعر نو، نثر ادبی، شعر طنز، داستان کوتاه و ترانه و در بخش کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی در رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر طنز، نثر طنز، داستان کوتاه و ترانه آثار خود را به ثبت رسانده‌اند.
همچنین در بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، علاقمندان در رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر طنز، نثر طنز، داستان کوتاه و ترانه با موضوعات مرتبط به سلامت شرکت کرده‌اند.
گفتنی است؛ جشنواره بین المللی «سیمرغ» با شعار "سالم زیستن، هنر است" در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان سال جاری در شهر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار