پیام تشکر امام جمعه اردبیل درخصوص مسابقات والیبال

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی ، از مردم و مسئولان به خاطر همکاری در برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در اردبیل قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۲۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر امام جمعه اردبیل درخصوص مسابقات والیبال

متن پیام تشکر آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص مسابقات والیبال به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
با حمد و سپاس به درگاه حضرت احدیت و درود بر ارواح طیبه شهداء، بر خود لازم می دانم به عنوان خادم استان از مسئولین محترم استان و هم چنین از وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی‌فر تشکر کنم که با اجراء مسابقات جهانی والیبال در اردبیل، نشاط و شادی و سرور و غرور و انبساط خاطر اهالی استان مخصوصا جوانان را فراهم نمودند و نام مفخم اردبیل کهن را به آنتن های ملی و جهانی بردند و نگاه بیش از یک میلیارد انسان در دنیا را به اردبیل به مصداق «بلدۀ طیبۀ و رب غفور» معطوف نمودند .
هم چنین از جوانان بسیار عزیزی که با حضور حماسی ، مؤدبانه ، آگاهانه و عفیفانه خود در استادیوم و خارج از استادیوم شرف و عزت برای استان و امیدواری برای تیم ملی درست کردند صمیمانه تشکر می کنم. ندای «ایران ، ایران» جوانان عزیز ما ندای عزت، صیانت و اقتدار بود و بالاخره تشکر ما از اعضای پر افتخار تیم ملی والیبال کشور است که غرور ملی و مقدس ملت ما را حفظ و کشور عزیز ما را صدرنشین کردند .
کشور ما و ملت ما و اعضای پر افتخار تیم های ملی ما و تمام قهرمانان ملی و دانشمندان و نخبگان علمی صدرنشین هستند و صدر نشین خواهند ماند. به امید آن که در آینده خاک پاک این استان میزبان حماسه های بزرگ ورزشی دیگر باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار