بهارلو: نظافت محل اسکان فرهنگیان از تامین محل اسکان مهمتر است

تهران (پانا) - جلسه ستاد اسکان فرهنگیان برای تابستان 98 در اداره کل شهر تهران تشکیل شد و محسن بهارلو، معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران بر نظافت و تمییزی محل اسکان تابستانی فرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۲۴۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: نظافت محل اسکان فرهنگیان از تامین محل اسکان مهمتر است

در این جلسه محسن بهارلو، معاونت توسعه و پشتیبانی شهر تهران با اشاره ساماندهی منظم هر سال، در شهر تهران گفت: در مورد اسکان فرهنگیان در تهران خوشبختانه هیچگاه مساله خاصی نداشته ایم. هرچند اسکان جزو وظایف آموزش و پرورش نیست اما به عنوان یک خدمت رفاهی در حد بضاعت آموزش و پرورش در اختیار همکاران قرار می گیرد و مورد تایید و رضایت فرهنگیان نیز است.
بهارلو با اشاره به روند رو به افزایش تعداد مسافران تابستانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه مدت هاست به تهران با نگاه گردشگری برخورد می شود، استقبال مسافرین جهت حضور در پایتخت در زمان های تعطیلات عید و تابستان افزایش پیدا کرده است و مسافرین زیادی به قصد تهران گردی به تهران می آیند.
محسن بهارلو تعداد مسافران اسکان عید امسال را حدود 100 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این رقم هر سال در حال افزایش است. یک طرف قضیه این است که ما تا چه اندازه آمادگی پذیرش داریم و مهمانپذیرهای خوبی هستیم و از طرف دیگر چون ظرفیت اسکان ما محدود است از مدارس برای اسکان استفاده می شود. البته نگاه ما به موضوع اسکان اینگونه نیست که برای ما درآمدزایی داشته باشد بلکه همان مبلغی که گرفته می شود به عنوان حق الزحمه به افرادی که خدمتگزاراند، سپرده می شود. مساله ای که وجود دارد این است که این نوع اسکان برای ما هزینه است اما با توجه به استقبال فرهنگیان باید این کار را با دقت و همت بیشتری پیش ببریم.

معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران افزود: بهتر است مراکز اسکان مان در مناطق را تغییر ندهیم زیرا افرادی که خدمتگزاری کرده اند تجربه لازم برای انجام کار را پیدا کرده اند و از سوی دیگر ما هر سال برای این مراکز تجهیزاتی را خریداری کرده ایم که می توانیم از همان ها استفاده کنیم.
بهارلو گفت: از مدیران مناطق بخواهیم که بعد از اینکه اسکان در تعطیلات عید و تابستان تمام شد، تمامی تجهیزات را جمع آوری کنند و به خوبی از آن نگهداری کنند تا در سال های بعد نیز قابل استفاده باشد.
محسن بهارلو افزود: همت مان در تهران باید این باشد که از مهمانان مان به شایستگی پذیرایی شود. درست است کسانیکه از مدرسه به عنوان محلی برای اسکان استفاده می کنند، انتظار حضور در کلاس را دارند اما آنچه بسیار مهم است این است که حتما فضایی که برای اسکان در نظر گرفته می شود تمییز باشد. از فرشی که پهن می شود تا اقلامی که استفاده می شود باید مرتب و تمییز باشد، تا مسافران فرهنگی ما سفر دلنشینی را تجربه کنند.
بهارلو با اشاره به اینکه باید خدمتگزاران مورد ارزیابی قرار گیرند، افزود: یکی از مشکلات ما این است که ارزیابی از خدماتی که ارایه می شود، نداریم و از این جهت افرادی که خدمت رسانی می کنند بی انگیزه می شوند. باید یک امتیازبندی باشد تا مشخص شود چه کسانی انرژی خوبی گذاشته اند و از خدمتگزاران برتر تقدیر و سپاسگزاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار