آیین تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره استانی سفیران سلامت دانش آموزی در ایلام برگزار شد

ایلام (پانا)همایش تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره استانی سفیران سلامت دانش آموزی با حضور مدیرکل ومسولین آموزش وپرورش استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره استانی سفیران سلامت دانش آموزی  در ایلام برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین با تجلیل از دانش آموزان برتر سفیر سلامت وکارشناسان برتر حوزه بهداشت خاطر نشان کرد:اجرای این چنین برنامه هایی در تعمیق فرهنگ سلامت به ویژه در میان دانش آموزان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

رستم زاد ابراز امیدواری کرد با همت بیشتر مربیان بهداشت و اجرای برنامه هایی نوین آموزشی خلاقانه در حوزه سلامت شاهد روند روبه رشد آموزش و یادگیری متقابل در میان مربیان و دانش آموزان باشیم.

در ادامه این آیین ملیحه اسلامی معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان به اهمیت نقش مهم سفیران سلامت دانش آموزی در آموزش به خانواده وهمسالان پرداخت وگفت: امسال 15درصد دانش آموزان تحت پوشش این طرح در هرسه مقطع تحصیلی قرار گرفتند

در این آیین از دانش آموزان زهرا چناری از مدرسه کوثر کسب مقام اول در مسابقه انشاء نویسی جشنواره سفیران سلامت استان ومریم خانمحمدی از مدرسه شهید شریفی کسب مقام دوم در مسابقه نقاشی جشنواره سفیران سلامت استان تقدیر به عمل آمد..

همچنین قابل ب ذکر است از آقایان سلیمانی شهرستان آبدانان ،علی خانی از شهرستان دهلران ، خانم نجفی کیا از شهرستان ایلام به عنوان کارشناس برتر عملکرد استان در حوزه سلامت وتندرستی در سال ۹۷-۹۸ تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار