برگزاری کارگاه آموزشی فعالیت های تابستانی با حضور 220 تن از دبیران اوقات فراغت در فارس

شیراز (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس، مهمترین رکن آموزش و پرورش را نیروی انسانی دانست و افزود: اگر نیروی انسانی با انگیزه و تعهد فعالیت کند قطعا می تواند تاثیر گذار باشد. و علی رغم همه مشکلات و کمبودها می تواند به دانش آموز هم انگیزه بدهد .

کد مطلب: ۹۲۴۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی فعالیت های تابستانی با حضور 220 تن از دبیران اوقات فراغت در فارس

جعفر صادقی از برگزاری کارگاه آموزشی فعالیت های تابستانی با حضور 220 تن از دبیران اوقات فراغت شهرستانها و مناطق استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی آشنا نمودن دبیران و مدیران کانونها و کارشناسان فرهنگی و هنری با سامانه همگام جهت ثبت نام دانش آموزان در این سامانه می باشد.

او خطاب به مدیران پایگاه های فعالیتهای تابستانی و کارشناسان اوقات فراغت شهرستانها و مناطق استان فارس گفت: شما به عنوان مربی در جایگاهی قرار گرفته اید که می توانید با بهره گیری از مدارس، کانونها وامکاناتی که دراختیاردارید ، در دانش‌آموزان بیشترین تغییر را به وجود بیاورد.

صادقی گفت: محدودیتهایی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان وجود دارد که موجب می گردد تعداد مراکز فعالیتهای تابستانی بسیارکمتر از تعداد مدارس سطح استان باشد و با یک برنامه ریزی منسجم می توان از همه ظرفیتها و امکانات موجود حداکثر استفاده را برد.

وی با اشاره به اینکه حدود 500 پایگاه ثابت در ایام تابستان به ارائه فعالیتهای غنی سازی اوقات فراغت به دانش آموزان مشغول هستند گفت: این پایگاهها شامل اماکن ورزشی، کانونهای فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن ها، پژوهشسراها می باشند که بصورت پایگاههای دائمی و ثابت در رشته های متنوع فعالیت می نمایند و در کنار آن پایگاههایی نیز به صورت غیر ثابت هستند که شامل تعدادی از مدارس می باشند.

دراین کارگاه که با همکاری اداره مقابله با آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش برگزار شد، کارشناسان و مسئولین ادارات درون سازمانی و تشکل های دانش آموزی از جمله اتحادیه انجمن های اسلامی، هلال احمر، بسیج دانش آموزی و سازمان دانش آموزی به تشریح طرح ها و برنامه های مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار