اجرای عملیات گازرسانی در 11 روستای شهرستان فسا از توابع استان فارس

شیراز (پانا) -مدیرعامل گاز استان فارس از گازرسانی به 11 روستا در قالب 5 پروژه در شهرستان فسا خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای عملیات گازرسانی در 11 روستای شهرستان فسا از توابع استان فارس

غلامعباس حسینی، گفت: هم‌اکنون در شهرستان فسا 7 پروژه فعال گازرسانی مشغول به کار هستند که 2 پروژه مربوط به توسعه شبکه و انشعاب در نقاط قبلا گازدار شده و 5 پروژه نیز مربوط به گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی در شهرستان است.

حسینی با بیان اینکه طرحهای فعال در شهرستان فسا اجرای بیش از 120 کیلومتر شبکه گازرسانی را در دستور کار دارند افزود: اعتبار لازم برای اجرای این طرحها بدون احتساب هزینه‌های بالاسری پیمان حدود 135 میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرعامل گاز استان فارس ضمن اشاره به این موضوع که مجموعا بیش از 1500 علمک گاز در این پروژه‌ها نصب خواهد شد ادامه داد: با تکمیل این طرحها تعداد 11 روستا به نامهای معین‌آباد، چناران، امامزاده ابوالفتح، شورابه، صالح‌آباد، شیدانک، حسین‌آباد، سعادت‌آباد، بی‌بی شهربانو، دشت‌خانگلی و زیتونک از توابع شهرستان فسا به شبکه گاز طبیعی متصل خواهند شد و مردم از مزایای پیدا و پنهان آن بهره‌مند خواهند شد.

وی در پایان تعداد صنایع عمده گازدار در شهرستان فسا را 29 صنعت عنوان کرد و افزود: این شهرستان حدود 63 هزار مشترک دارد و تاکنون 92 روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار