امام جمعه بهاباد

تبیین ارزش های دینی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی بهاباد باشد

بهاباد (پانا) _ امام جمعه بهاباد با بیان جایگاه مهم سازمان تبلیغات اسلامی در دیدگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در کشور گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، این سازمان یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است .

کد مطلب: ۹۲۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تبیین ارزش های دینی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی بهاباد باشد

به گزارش خبرگزاری پانا ،حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی عصر یکشنبه به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در دیدار با کارکنان اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیان شهرستان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان یادشده افزود: رهبر معظم انقلاب تبیین و عرضه اسلام ناب محمدی (ص) را به مردم از وظایف اصلی این نهاد ذکر کردند، لذا وظیفه این نهاد معرفی و تبیین اسلام واقعی است.

وی بابیان اینکه نهاد یادشده با خاستگاه انقلابی و مردمی خود به دنبال ترویج فرهنگ دینی با موضوع جوانان است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل و برای تبلیغ دین، عقاید و معارف اسلامی تأسیس شد.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه رسالت نهاد یادشده ترویج ارزش‌های دینی است، یادآور شد: تبلیغات اسلامی یک نهاد تسهیل‌گر و سیاست گذار در عرصه‌های فرهنگی است.

وی تصریح کرد: اگر به دنبال تحول فرهنگی هستیم، تبلیغ مطلوب دینی باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد و تمامی گروه‌های مردمی نیز در آن مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد از روحانیون خواست تا ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی را در منابر و مجالس برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم تبیین و معرفی کنند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه رسالت این نهاد، رساندن حقایق اسلام به گوش جهانیان و شناساندن آن به مردم است افزود: این نهاد برای تبلیغات دینیی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه‌های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلامی بودند، وارد میدان شد و رشد کرد.

همچنین حجت الاسلام مجید نیکخو رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد در این دیدار گزارشی از عملکرد این نهاد انقلابی ارائه کرد.

مهدی اخوان بهابادی خبرنگار پانا بهاباد یزد

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار