طرح نماد در ۱۳۳ مدرسه چهارمحال و بختیاری اجرا شد

شهرکرد (پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان) از روز یکشنبه در ۱۳۳ مدرسه متوسطه اول و دوم استان اجرایی شد.

کد مطلب: ۹۲۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح نماد در ۱۳۳ مدرسه چهارمحال و بختیاری اجرا شد

فرحناز قائد امینی در آئین اختتامیه این طرح در منطقه لاران همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: طرح نماد در سال تحصیلی ۹۷ -۹۸ در مدارس شهرستان‌های سامان و منطقه لاران استان بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اجرایی شده که در این طرح بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ دانش آموز غربالگری شدند.

به گفته وی، در سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ این طرح در ۱۲ مدرسه شامل ۶ مدرسه ناحیه یک و ۶ مدرسه منطقه لاران برگزار شد و پیش بینی می‌شود سال تحصیلی آینده بتوان مدارس بیشتری را زیر پوشش این طرح قرار داد که با اجای آن دانش آموزان مهارت نه گفتن، تنظیم هیجان و مقابله با استرس‌، جرأت آموزی، خود مراقبتی و خود آگاهی و عزت نفس آموزش آموزش داده می‌شود.

قائدامینی افزود: این طرح با هدف توانمندسازی دانش آموزان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی از طریق مداخله به موقع با استفاده از رویکرد پیشگیری رشد مدار با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار