مسیر کمربندی شمال شهرکرد ۱۷۰ میلیارد ریال ردیف ملی گرفت

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به روند توسعه این شهر گفت: برای امتداد و تکمیل کمربندی شمال مرکز چهارمحال و بختیاری ۱۷۰ میلیارد ریال ردیف ملی اختصاص یافت.

کد مطلب: ۹۲۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مسیر کمربندی شمال شهرکرد ۱۷۰ میلیارد ریال ردیف ملی گرفت

شهرکرد (پانا)-حیدر علیپور دهکردی تاکید کرد: تکمیل کمربندی شمال شهرکرد از محل آرامستان جدید (بهشت رحمت) مرکز استان و اتصال آن به جاده سامان ۶ کیلومتر طول مسیر دارد.

وی افزود: از این میزان تنها اجرای دو کیلومتر باقی مانده که شهرداری شهرکرد برای اجرای آن تمامی زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است.

علیپور دهکردی تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری کامل از کمربندی شمال شهرکرد از محل آرامستان جدید (بهشت رحمت) و اتصال آن به جاده سامان ترافیک جاده‌ای استان به شدت کاهش و ایمنی حمل و نقل افزایش می‌یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: توجه به سرانه‌های شهری در بخش‌های مختلف باید مورد توجه مدیریت شهری باشد.

فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: در اجرای تمامی طرح‌های توسعه شهری باید توجه به نظرات مردم در اولویت قرار گیرد.

وی یادآور شد: مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرکرد برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های خیرساز کمک و همکاری می کند.

رئیسی دهکردی تصریح کرد: در خصوص هزینه طرح های خیرساز آموزش و پرورش باید همکاری‌ها دو طرفه باشد که همکاری‌های مربوط به مدارس خیرساز هم اینک تنها به فعالیت شهرداری، شورای اسلامی و مدیریت شهری ختم می‌شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: اجرای طرح‌های گردشگری در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام شهرداری و شورای اسلامی است.

علیرضا توکلی تاکید کرد: توسعه پهنه‌های گردشگری در شهرکرد می‌تواند باعث افزایش مسافر، بالا رفتن میزان اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاران در راستای احداث هتل ۵ ستاره در شهرکرد ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار