نشست تخصصی معاون آموزش متوسطه با سرگروه های آموزشی متوسطه استان برگزار شد

زنجان (پانا) - نشست تخصصی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با هدف تعامل، هم فکری و تبادل نظر با سرگروه های آموزشی متوسطه استان در قالب چهار جلسه کاری، طراحی و برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی معاون آموزش متوسطه با سرگروه های آموزشی متوسطه استان برگزار شد

در این مجموعه نشست ها که با حضور نمایندگانی از گروه های آموزشی دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش و نیز گروه مدیران برگزار گردید دغدغه های جمعی، بیان تجربیات نوین کاری، انتظارات فی مابین و راهکارهای برون رفت از مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با اذعان به توان مندی های گروه انتخاب شده، گروه های آموزشی را مغز هوشیار سازمان خواند و مقبولیت اجتماعی و مشروعیت علمی را جزء ویژگی های لاینفک اعضای گروه های آموزشی دانست.

داود بهرامی با لازم دانستن هم گرایی بخش های دیگر اداره کل با فضای کاری گروه های آموزشی، بخشی نگری را از جمله آفت هایی قلمداد کرد که می تواند هر حرکت رو به رشدیافته ای را متوقف سازد.

ایشان با اشاره به مأموریت اصلی آموزش و پرورش در رشد ظرفیت های یادگیری دانش آموزان، تحقق آن را در گرو ارتقای کیفیت آموزشی مدارس خواند و از گروه های آموزشی به عنوان اصلی ترین اهرم اجرای درست برنامه های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش یاد نمود.

در ادامه این جلسه زنجانی، رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان با ارائه بیلان کاری سالانه گروه های آموزشی، افزایش دانش، تغییر نگرش و ارتقای مهارت های حرفه ای دبیران، هنرآموزان و عوامل اجرایی مدارس دوره متوسطه را از اصلی ترین برنامه های تحقق یافته گروه های آموزشی دانست که در سایه سار خرد جمعی حاصل شده است.

وی با بیان این که در سال تحصیلی جاری در استان زنجان، 407 دبیرستان دوره اول متوسطه، 253 دبیرستان متوسطه نظری و 89 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش فعالیت می نمایند،گفت: «تنوع سلایق، علمی بودن فراین ، پویایی و داشتن قدرت تعامل افراد انتخاب شده شاخصه اصلی اعضای گروه های آموزشی می باشد.»

وی استقرار دبیرخانه کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزش درس ریاضی در دوره اول متوسطه و دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی‌های حرفه ای معلمان در استان زنجان و کسب عنوان علمی ترین دبیرخانه کشوری را از افتخارات استان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار