نشست مجامع مربیان و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی ناحیه یک

یزد (پانا) - یکشنبه دوم تیر ماه نشست مشترک مجامع مربیان و نمایندگان اعضاء با حضور معاون پرورشی، مسئولین، مربیان و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، در دفتر معاون پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجامع مربیان و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی ناحیه یک

به گزارش پانا، در این نشست که بنا به دعوت مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک برگزار شد، ابتدا محمد معینی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، ضمن عرض تشکر و خیرمقدم به حضار، بر اهداف برگزاری این نشست تاکید کرد و اظهار داشت: در این نشست ها که با حضور مسئولین سازمان دانش آموزی ناحیه، نمایندگان اعضاء و مربیان برگزار می شود می توانیم با استفاده از نقطه نظرات و راهکار های ارائه شده از تمامی ظرفیت های موجود جهت شکوفایی اهداف سازمان دانش آموزی استفاده نماییم.

پس از آن اعظم فتاحی، مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک، در این جلسه خواستار شد که هر یک از حضار پیرامون موضوعاتی از قبیل: برگزاری اردو ویژه مربیان پیشتاز، اوقات فراغت دانش آموزان به ویژه یاور مربیان پیشتاز، برگزاری کلاس خبرنگاری پانا، اردوی ملی و ... نظرات و پیشنهادات خود را به منظور هماهنگی در جهت اجرای کیفی برنامه های سازمان دانش آموزی ارائه دهند.

در ادامه، حضار به ترتیب پیرامون بررسی موانع جذب و ارائه راهکار های مناسب به منظور جذب حداکثری اعضاء و مربیان تشکیلات و همچنین در خصوص نحوه برگزاری اردوی منطقه ای و استانی، ارائه راهکار جهت برگزاری دوره های تخصصی اعضاء و مربیان، بررسی نقاط قوت و ضعف محتوا و شیوه آموزش های فعلی و ارائه پیشنهادات جهت اجرای مطلوب تر کارگاه های آموزشی اعضاء در سال آینده، اوقات فراغت دانش آموزان و ضرورت برگزاری کلاس خبرنگاری ویژه مربیان و دانش آموزان علاقمند؛ بحث و تبادل نظر نموده و در نهایت مصوبات جلسه به امضاء حضار رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار