یوسف بهارلو: اهداف توسعه برنامه‌های سازمانی وبرون سازمانی نیازمند مشارکت و تبادل اندیشه است

تهران(پانا) - دومین نشست کارگروه معاونت پشتیبانی شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهر تهران واداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، شهرداران عضو کارگروه ، نماینده اداره کل راه و شهرسازی ، نمایندگان استاندری تهران ، مسئولین درآمد شهرداری‌های عضو کارگروه در سالن شورای یک اداره کل شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو:  اهداف توسعه برنامه‌های سازمانی وبرون سازمانی نیازمند مشارکت و تبادل اندیشه است

در این نشست یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری منظم نشست‌های کارگروه معاونت پشتیبانی شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: قطعا برای رسیدن به اهداف مورد نظر سازمانی و توسعه برنامه‌های برون سازمانی نیازمند مشارکت، همفکری و تبادل اندیشه می باشیم تا بتوانیم با یک خرد جمعی در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیریم .

اوبررسی نهای پیش‌نویس شیوه نامه بند (د) تبصره (9) قانون بودجه سال نود وهشت را از مهمترین برنامه‌های در دستور کار این نشست دانست و افزود: با مشارکت و همفکری اعضای شورا به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

بهارلو، ادامه داد: بررسی نهایی شیوه نامه جدید ماده (16) قانون شوراها نیز در این نشست مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و جهت ارائه به شورای آموزش و پرورش استان تنظیم گردید.

این مقام مسئول،انتخاب سه شهردار برتر استان مطابق شاخص‌های تدوین شده را از دیگر برنامه‌های این نشست عنوان نمود و تصریح کرد: شهرداران برگزیده پس از معرفی به شورای آموزش و پرورش استان تهران مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ضرورت تهیه نقشه( GIS) در استان خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای احداث فضاهای آموزشی، بهینه سازی و تامین منابع مالی مدارس در سطح استان از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی در این کارگروه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار