در گفت‌وگو با پانا

ناصر محمدخانی: سرمربی جدید پرسپولیس باید بزرگ‌تر از برانکو باشد؛ یک انتخاب بد می‌تواند تیم را نابود کند

مدیران پرسپولیس تحت تأثیر دلال‌ها نباشند/ برانکو نباید می‌رفت اما حالا که رفته نباید به او فکر کرد

تهران (پانا) – مربی سابق پرسپولیس به مدیران این تیم توصیه کرد برای انتخاب سرمربی جدید وسواس زیادی داشته باشند تا فردی روی نیمکت این تیم قرار بگیرد که بتواند موفقیت‌ها را ادامه دهد.

کد مطلب: ۹۲۳۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ناصر محمدخانی: سرمربی جدید پرسپولیس باید بزرگ‌تر از برانکو باشد؛ یک انتخاب بد می‌تواند تیم را نابود کند

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت پرسپولیس و چالشی که به دنبال انتخاب سرمربی جدید این تیم ایجاد شده است، گفت: مدیرهایی که روی کار آمده‌اند باید تلاش می‌کردند برانکو از تیم جدا نشود. اگرچه برانکو اعلام کرده بود از چند ماه قبل تصمیم جدایی داشته است، به هر حال مسئولان می‌توانستند اقداماتی انجام دهند تا مانع رفتن این مربی شوند. به هر حال برانکو در پرسپولیس زحمت زیادی کشید و توقع داشت انتظارات او هم برآورده شود اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: نباید اجازه می‌دادند که این مربی از پرسپولیس برود اما این اتفاق رقم خورده است و نباید دیگر به آن فکر کرد. به نظرم در وضع فعلی باید به فکر سرمربی جدید تیم باشند چرا که وقت زیادی ندارند و باید هر چه سریع‌تر سرمربی را انتخاب کنند. خیلی از باشگاه‌ها با جدیت نقل و انتقالات را پیگیری می‌کنند و حتی تمرینات خودشان را شروع کردند اما پرسپولیس هنوز به دنبال سرمربی است.

مربی سابق پرسپولیس در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: پرسپولیس نیاز به یک مربی خوب خارجی دارد و اگر زمان را از دست بدهد، قطعاً وضع بدتر از این خواهد شد. پرسپولیس نیاز به یک مربی طراز اول دارد، مربی که بزرگ‌تر از برانکو باشد تا روند موفقیت‌ها قطع نشود.

وی ادامه داد: مسئله مهم این است که مسئولان باشگاه باید بدانند برای چه تیمی سرمربی انتخاب می‌کنند. این درست است که زمان کافی در اختیار پرسپولیسی‌ها نیست، ولی در انتخاب سرمربی باید دقت بیشتری داشته باشند.

مهاجم دهه 60 تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به مدیران این تیم توصیه کرد که به رغم پیچیده بودن اوضاع تحت تأثیر دلال‌ها قرار نگیرند. وی افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیسدر این وضع حساس باید وسواس زیادی درباره انتخاب سرمربی داشته باشند. درست است که زمان از دست رفته و وقت زیادی باقی نمانده است اما نباید تصمیم فوری گرفت و با دقت مربی را انتخاب کرد.

محمدخانی در پایان گفت: مسئولان باید بدانند یک انتخاب بد می‌تواند پرسپولیس را نابود کند، به همین دلیل مسئولان باشگاه باید دقت عمل کافی را داشته باشند. امیدوارم در نهایت یک مربی شایسته برای تیم انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار