جلوی انحرافات در فعالیت‌های مذهبی گرفته شود

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه برخی به دنبال ورود انحرافات به مسائل مذهبی به ویژه حوزه‌های قرآن، مهدویت و مداحی هستند بر ضرورت جلوگیری از این انحرافات تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۲۳۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جلوی انحرافات در فعالیت‌های مذهبی گرفته شود

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با کارمندان سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه هدایت مردم به صراط مستقیم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و خداوند نسبت به آن تاکید ویژه‌ای کرده اظهار داشت: باید تلاش کنیم که در این راه تمام تلاش خود را به کار گیریم و کوتاهی نکنیم.
وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات در حیطه فعالیت خودش باید با جدیت به پیش برود و در تمام نقاط کشور و استان به صورت جدی مسائل مرتبط را پیگیری کرده و نظارت بر مسائل دینی را داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه باید جلوی انحراف‌ها از فعالیت‌های دینی و مذهبی گرفته شود گفت: لازم است بر افرادی که سعی بر ورود فعالیت‌های بی‌اساس به فعالیت‌های دینی نظارت لازم را انجام دهیم و نگذاریم به مبانی دینی انحراف وارد کند.
ناصری یزدی با تاکید بر اینکه همه باید بتوانند فعالیت‌های دینی را انجام دهند گفت: با این وجود باید به صورت ویژه پیگیری کرد که کسی از این عرصه نخواهد سودجویی کرده و یا اینکه مردم را با مسائل نادرست فریب دهد.
وی خاطرنشان کرد: در مسائل دینی به ویژه بحث قرآن، مهدویت و مداحی‌ها شیطان تلاش دارد که انحراف‌های بسیاری ایجاد کند و همین موضوع حساسیت کار عالمان دینی و مبلغان را افزایش می‌دهد و باید در راستای شبهه‌زدایی و هدایت مردم تلاش نمایند.
امام جمعه یزد با بیان اینکه در تفسیر قرآن نباید هر کسی به سلیقه خود اقدام نماید گفت: همین تفسیرهای سلیقه‌ای سبب شده که در طول تاریخ شاهد به وجود آمدن فرقه‌های ضد دینی در جامعه باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه در این راه نباید با کسی رودروایسی داشت گفت: اگر کسی مداحی یا قرائت و آموزش قران دارد و ضوابط را رعایت می‌کند که باید از وی حمایت کرد ولی اگر واقعا به دنبال انحراف یا خلاف در این عرصه است، در هر سطحی که باشد باید با وی برخورد کرد.
ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: الان در تابستان کلاس‌های آموزشی به صورت قارچ گونه در حال رشد هستند و برخی از این کلاس‌ها اقدام به برگزاری دوره‌ها و اردوهای مختلط می‌کنند و اقدامات نامناسب دیگری هم انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: افرادی هم هستند که به اسم دوره‌های قرآنی اقدام به نام‌نویسی از افراد زیادی می‌کنند و مباحثی را در دوره‌های خود بیان می‌کنند که از ریشه مشکل دارد و حتما باید جلوی این چنین اقداماتی پیش از اجرا گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار