رئیس کل بازرسی استان یزد: پیشگیری از تخلف مهمترین برنامه سازمان بازرسی در یزد است

یزد (پانا) - رئیس کل بازرسی یزد با بیان اینکه جایگاه واقعی سازمان بازرسی را در یزد ایجاد کردیم گفت: پیشگیری از تخلف مهمترین برنامه سازمان بازرسی در یزد است.

کد مطلب: ۹۲۳۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل بازرسی استان یزد: پیشگیری از تخلف مهمترین برنامه سازمان بازرسی در یزد است

حجت الاسلام والمسلمین احمد طالبی در دیدار شورای قضائی استان با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه عمده وظیفه سازمان بازرسی در نظارت‌های خود، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است اظهار داشت: در استان یزد نهایت تلاش بر پایه پیشگیری از وقوع جرم قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نهایت تلاش در این زمینه انجام شده و علی رغم کمبودهای نیرو و مشکلاتی که وجود دارد، توانستیم سازمان را در استان به عنوان یک دستگاه نظارتی تقویت کنیم و جایگاه واقعی آن در دستگاه‌های دولتی را جا بیاندازیم.
رئیس کل بازرسی استان یزد افزود: روزی نیست که چند نفر از مدیران استان با من یا همکارانم تماس بگیرند و در ارتباط با مسائل و فعالیت‌هایی که می‌خواهند انجام دهند مشاوره حقوقی بگیرند.
طالبی با بیان اینکه عمده فعالیت در حوزه پیشگیری از تخلفات به وسیله نامه‌های هشداری است گفت: سعی داریم جلوی تخلفات را بگیریم تا جلوی از دست رفتن نیروهای انسانی و مدیرانمان که سرمایه اصلی ما هستند را بگیریم.
وی با بیان اینکه یزد در معرفی افراد به دادسراها نسبت به سایر استان‌های هم رده 30 درصد کمتر است ادامه داد: نکته قابل توجه این است که در استان‌های بیان شده از کل افرادی که به دادسراها معرفی می‌شوند تقریبا 60 درصد حکم قطعی می‌گیرند اما در یزد این آمار بالای 90 درصد است که نشان دهنده دقت بالای بررسی‌های سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار