با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در فارس انجام شد؛

افتتاح سیصد و نودمین مرکز یادگیری محلی کشور در پارک سلامت روان شیراز

شیراز(پانا)-معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشوراظهار داشت: مراکز یادگیری محلی در کنار آموزش سواد به کسب مهارت های مختلف در سواد آموزان نیز توجه دارد و همه تلاش ما ازفایش اینگونه مراکز در سطح کشور است.

کد مطلب: ۹۲۳۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سیصد و نودمین مرکز یادگیری محلی کشور در پارک سلامت روان شیراز

شاپور محمد زاده در آیین افتتاح مرکز یادگیری محلی پارک سلامت روان شیراز بیان داشت: آموزش در مراکز یادگیری محلی کاربردی ؛ و تلفیقی از آموزش و مهارت است به‌نحوی‌ که مخاطبین این مراکز علاوه بر فراگیری سواد ،بامهارت های مختلف نیز آشنا می‌شوند.

محمد زاده با اشاره به تأثیر ویژه‌ای آموزش‌های مهارتی در زندگی سواد آموزان در این مراکز، افزود: کسب مهارت می‌تواند زمینه اشتغال و افزایش درآمد سوادآموزان را فراهم نماید و تلاش ما توسعه این‌گونه مراکز در سطح کشور است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور ادامه داد: این مرکز سیصد و نودمین مرکز یادگیری محلی کشور و بیست و هفتمین در استان فارس است که در پارک سلامت روان شیراز افتتاح شد.

محمد زاده تصریح کرد:مرکز یادگیری محلی پارک سلامت روان شیراز در نوع خود بی‌نظیر است چراکه مخاطبین این مرکز افرادی هستند که ازنظر اجتماعی نیازمند توجه بیشتر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در طی این مراسم با اشاره به آسیب‌های اجتماعی وارده به این افراد،گفت: آنچه می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند سواد و یادگیری است و افتتاح این مرکز در این فضا ، به‌کارگیری آموزش در کنار مهارت‌آموزی است که می‌تواند بر اساس اهداف ایجاد مراکز یادگیری محلی، علاوه استمرار و تعمیق سواد ، مهارت های مختلف را نیز به مخاطبین خود آموزش دهد که برای آن‌ها سودمند است.

او بابیان اینکه این مرکزبیست و هفتمین مرکز یادگیری محلی استان فارس است، تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال جاری 16 مرکز یادگیری محلی دیگر نیز در استان فارس افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار