به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ بازدید فرماندار شهرستان تفت از دادگستری شهرستان تفت و بخش نیر

یزد (پانا) - "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان تفت با "مهدی زارعی" رئیس و جمعی از کارمندان دادگستری شهرستان تفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۹۲۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ بازدید فرماندار شهرستان تفت از دادگستری شهرستان تفت و بخش نیر

فرماندار شهرستان تفت به مناسبت قوه قضائیه از دادگستری شهرستان تفت و بخش نیر بازدید کرد.
در ادامه با همراهی "مهدی زارعی" رئیس دادگستری شهرستان تفت و "سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر از دادگستری بخش نیر ، بازدید و با "محمدتقی کریمی" رئیس و کارمندان این دادگستری دیدار و گفت‌وگو کرد.
"محمد محامدی" در این بازدید با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضاییه کشور و به‌ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقامی که در این عرصه جان‌فشانی نموده‌اند.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی شهرستان در رفع مشکلات و اختلافات قضایی هم گام با مسئولان و همراه با مردم و با سعه‌صدر، قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته و با ثبت کارنامه درخشانی از این نهاد رضایت و خشنودی همگان را در برداشته است.
وی در ادامه افزود: امروز همدلی و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با سایر ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی ، باعث شتاب بخشی و تسریع در توسعه و پیشرفت منطقه در حوزه‌های مختلف گردیده که به‌طورقطع، ادامه این روند در تقویت حاکمیت قانون در سطح منطقه بسیار مؤثر خواهد بود.
فرماندار شهرستان تفت در پایان از زحمات و تلاش‌های مجموعه دادگستری شهرستان به خاطر رسیدگی به پرونده‌ها و انجام طرح‌های نو و خلاقانه در این حوزه با اهدای لوح ، تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار