مسئول کمیته علمی نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت معرفی شد

کژوان ضیاءالدینی به عنوان مسئول کمیته علمی نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت معرفی شد.

کد مطلب: ۹۲۳۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئول کمیته علمی نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت معرفی شد

به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر، کژوان ضیاءالدینی مسئولیت کمیته علمی نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت را برعهده گرفت.

کژوان ضیاءالدینی متولد سال ۱۳۶۷ در سنندج، رتبه‌ی یک کنکور کارشناسی ارشد موسیقی ایرانی سال ۱۳۹۰ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی ایرانی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی نوازندگی موسیقی ایرانی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی علاوه بر کسب عنوان در جشنواره های مختلف داخلی سابقه تدریس در آموزشگاه های مختلف و دانشگاه های کشور را دارد و هم اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه هنرو معماری دانشگاه کردستان است .

از جمله فعالیت های دیگر این هنرمند می توان به انجام طرح پژوهشی با عنوان «موسیقی کردهای مکریان» به سفارش حوزه‌ی هنری استان کردستان، نگارش سلسله مقالات انتقادی سیزده‌گانه در رابطه با فرهنگ موسیقایی کردستان در هفته نامه‌ی سیروان و داوری هفتمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت و تشکیل گروه موسیقی سنتی دانشگاه کردستان اشاره کرد.

نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در چهار بخش بین الملل، سراسری، جنبی و ویژه برگزار می شود. این جشنواره22 تا 24 مرداد ماه امسال در شهر سنندج برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال اثر به این رویداد 31 تیرماه اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار