رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضای استان خراسان رضوی عنوان کرد؛

جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در نزد جامعه و دولت ها باید در صدر باشد

مشهد (پانا) - به مناسبت هفته قوه قضائیه و یاد شهدای هفتم تیر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه جمعی از اعضای شورای معاونین خود با رئیس کل دادگستری استان دیدار و در مورد مسائل گوناگون بحث و تبادل نظر نمودند.

کد مطلب: ۹۲۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در نزد جامعه و دولت ها باید در صدر باشد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: همکاری ها، مساعدت ها و تعاملات بسیار خوبی میان آموزش و پرورش و دادگستری استان وجود دارد و امیدواریم این همکاری ها روز به روز گسترش یابد.

وی افزود: طرح های مشترک فراوانی میان آموزش و پرورش و اداره کل دادگستری استان خراسان رضوی در زمینه های مختلف و بویژه آسیب های اجتماعی در حال انجام است و علی رغم نبود اعتبارات در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است.

خدابنده تصریح کرد: اجرای عدالت در کشور مهمترین و بزرگترین رسالت و وظیفه سنگینی است که برعهده این نهاد گذاشته شده است و امیدواریم مثل همیشه در اجرای این امر مهم موفق باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پایان گفت: با توجه به رسیدن به پایان سال تحصیلی اموری همچون ثبت نام دانش آموزان و نقل و انتقالات فرهنگیان در حال انجام است و با فرارسیدن فصل تابستان بسیاری از مسابقات، جشنواره ها و اردوهای دانش آموزی به میزبانی آموزش و پرورش استان و شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد و ما پذیرای خیل عظیمی از دانش آموزان و فرهنگیان کشور در حوزه های مختلف خواهیم بود.

قابل ذکر است در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضای استان خراسان رضوی در حاشیه این دیدار گفت: جایگاه معلم باید والا و رفیع باشد و هیچ مقامی از نظر معنوی، سیاسی و اجتماعی به جایگاه مقدس معلمی نمی رسد و بهترین اشخاص در دامان معلمین پرورش و تربیت یافته اند.

وی افزود: جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در نزد جامعه و دولت ها باید در صدر باشد و بها دادن به این نهاد انسان ساز باید نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تصریح کرد: میان ادارات دادگستری استان با سایر نهادها و سازمان ها ارتباطات و مراودات سازمانی وجود دارد اما این رابطه با آموزش و پرورش استان کاملا متفاوت است و ارتباط مجموعه قضایی با این دستگاه ارتباطی ایمانی، قلبی و معنوی است چون دستگاه شما خدمتگذار معلمان و دانش آموزان است پس برای ما بسیار ویژه و خاص می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار