مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان: صندوق ذخیره تنها مکان فعالیت اقتصادی سودآور برای فرهنگیان

بیرجند(پانا) ـ مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره تنها مکان مطمئن برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی فرهنگیان سراسر کشور است.

کد مطلب: ۹۲۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان: صندوق ذخیره تنها مکان فعالیت اقتصادی سودآور برای فرهنگیان

دکتر ناصر قاسمی مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست با کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اظهار کرد: کارگروههای استانی حلقه وصل صندوق و فرهنگیان هستند.

او، با بیان این مطلب که از اولین روز حضور در صندوق در صندوق سعی ما بر این بود تا بتوانیم حلقه وصلی بین صندوق و بدنه آموزش و پرورش ایجاد کنیم؛ تصریح کرد: با تلاشهای زیادی که صورت گرفت در اولین گام، اقدام به تأسیس نمایندگی های استانی و پس از آن تشکیل کارگروه ها در سطح استانها و مناطق کردیم.

مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ با اشاره به انتخاب نمایندگان مؤسسه در استانها از افراد خوش نام و با معرفی و پیشنهاد مدیران کل آموزش و پرورش، ادامه داد: اعضای کارگروههای استانی مؤسسه نیز از مؤثرترین افراد در آموزش و پرورش هر استان ، با ریاست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و دبیری نماینده مؤسسه انتخاب شده اند.

قاسمی کارگروه های استانی را عالی ترین مرجع در معرفی صندوق به اعضا و حلقه وصل صندوق و فرهنگیان دانست و اضافه کرد: کارگروههای استانی باید با اطلاع رسانی به فرهنگیان، ضمن اعتمادسازی، آنها را از حق مسلم و قانونی خود؛ یعنی امکان بهره مندی تا ۵ درصد حقوق و مزایایشان از سوی دولت مطلع نمایند.

او، با اشاره به 17 درصد سودآوری صندوق ذخیره به طور متوسط در هر سال ابراز داشت: امروز شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به چند هلدینگ تخصصی تقسیم می شوند که هریک مأموریت خاص خود را دنبال می کنند.

مدیر عامل شرکت فرایندنوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ با بیان این که آموزش و پرورش از هر حیث، پتانسیل و ظرفیت های سرمایه عظیم اجتماعی و قابل توجهی دارد، خاطر نشان کرد: امروز کسانی که سرمایه اجتماعی دارند، می توانند حرف اول را در جامعه بزنند.

او، با بیان این که صندوق ذخیره فرهنگیان بر اساس نیاز سنجی ها تصمیم به سرمایه گذاری در بخش های مختلف می گیرد، یاد آور شد: اگر آموزش و پرورش به سرمایه ها و داشته های خود توجه کند، نیاز به غیر نخواهد داشت.

این مقام مسئول با تأکید بر این مطلب که آموزش و پرورش باید در رأس امور قرار گیرد، عنوان کرد: علت بروز ناهنجاری های اجتماعی در اولویت قرار نگرفتن آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار