رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه : واکسینه شدن 6 هزار و 86 دام و طیور در بشرویه

بشرویه(پانا) ـ رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه از واکسینه شدن ۶ هزار و ۸۶ راس دام سبک و طیور در طرح بسیج خدمت گروه جهادی شهید علی نژاد شبکه دامپزشکی بشرویه خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۳۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه  : واکسینه شدن 6 هزار و 86 دام و طیور در بشرویه

سید حمید عبدی ، رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه گفت: طرح سه روزه گروه جهادی شهید علی نژاد با هدف خدمت رسانی به دامداران، تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ راس دام سبک علیه بیماری آبله و بروسلوز و تعداد هزار و ۲۸۶ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل و آنفلوانزا به صورت رایگان واکسینه شدند.

او با بیان اینکه در این مدت درمان، آموزش، سمپاشی دام و جایگاه دام بصورت رایگان انجام شده است، افزود: تعداد هزار و ۸۵۰ راس دام و چهارده هزار متر جایگاه دامداری نیز سمپاشی شد و ۱۵۰ دامدار هم آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

عبدی کمک به توسعه دامپروری، شناسایی، جلوگیری از شیوع و مقابله با بیماری‌های دامی، آموزش روستاییان، ارائه خدمات رایگان برای حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی و تأمین امنیت غذایی را از اهداف این اردوی جهادی اعلام کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه گفت: این رزمایش با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، امور عشایر، صندوق بیمه محصولات کشاورزی وشبکه دامپزشکی شهرستان در قالب طرح جهادی و خدمات رسانی به دامداران اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار