با همکاری کانون پرورش فکری سازمان و محیط‌زیست برگزار شد؛

جشنواره‌ی دست سازه‌های کودکان و نوجوانان با مواد دورریختنی در شوشتر

اهواز(پانا) - جشنواره‌ی دست سازه‌های کودکان و نوجوانان با مواد دورریختنی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره حفاظت محیط‌زیست در شوشتر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌ی دست سازه‌های کودکان و نوجوانان با مواد دورریختنی در شوشتر

صدیقه باقریان زاده مسئول کانون شماره 2 شوشتر با اعلام این خبر گفت: جشنواره‌ی دست سازه‌های کودکان و نوجوانان با شعار نه به پلاستیک، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شوشتر، اداره حفاظت محیط‌زیست این شهرستان و حمایت مالی صنایع غذایی مجید به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 شوشتر اجرا شد.
او پخش کلیپ‌های آموزشی و ترانه‌های محیط زیستی، اجرای دکلمه و نمایش گروه نمایشی دریا با محتوای اهمیت توجه به محیط‌زیست و نریختن زباله در طبیعت و آشتی با آن را ازجمله برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: در این برنامه، کیمیا مکوندی، از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قرائت متن سوگندنامه طبیعت و محیط‌زیست ایران، از بچه‌ها خواست تا دوستدار طبیعت باشند و فراموش نکنند که محیط‌زیست میراث ما به آیندگان است.
باقریان با اشاره به این‌که استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها از این جشنواره پرشور بود یادآور شد: در پایان‌بخش اجرایی این جشنواره، از جمعی از کودکان و نوجوانان که کارهای دست‌ساز خود را در نمایشگاه ارائه داده بودند با اهدای لوح تجلیل شد.
کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در برنامه پایانی این جشنواره ضمن آشنایی آن‌ها با اهمیت فضای سبز و کاشت نهال اقدام به کاشت گل و گیاه در محوطه کانون کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار