تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهرستان میناب

هرمزگان(پانا)- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: اواخر هفته جاری در استان هرمزگان میزبان چهار شهید گمنام هستیم که پیکر دو تن از این شهدا در شهرستان میناب تشییع می شود.

کد مطلب: ۹۲۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهرستان میناب

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، حبیب الله میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب گفت :اگر ما با این قدرت ایستاده ایم و دشمنان قسم خورده این مملکت نمی توانند به کشور ما چپ نگاه کنند از برکت خون شهداست.

وی با اشاره به اظهار نظر های رئیس جمهور امریکا افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرماید، اگر دشمن سود و زیان جنگی را محاسبه کند و به این نتیجه برسد که این اقدام صد در صد نتیجه می گیرد شک نداریم که اقدام خواهد کرد و اگر تا کنون اقدامی نکرده یعنی نتوانسته است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان عنوان کرد: طبق جلساتی که در سپاه استان برگزار شد تمام مقدمات تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام فراهم شده است.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در اواخر هفته جاری میزبان چهار شهید گمنام خواهد بود گفت: پیکر دو شهید گمنام روز جمعه در دهستان های حکمی و تمبانو تشییع و روز شنبه در شهر تیرور مراسم تدفین شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار