راضیه حسینی*

طنز/ ترامپ مچکریم

بعد از سقط شدن پهپاد مجهز و گران‌قیمت آمریکایی‌ها، اوضاع کمی پیچیده شده و اظهار نظرها درمورد جنگ ایران و آمریکا در فضای مجازی و حقیقی شدت گرفته است. در هر گروهی از آشپزی گرفته تا فامیل‌ها و دوستان حرف از جنگ است و نگرانی از اینکه چه باید کرد.

کد مطلب: ۹۲۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
طنز/ ترامپ مچکریم

البته این نگرانی در آمریکا و کاخ سفید هم گویا کمتر از گروه آشپزی خاله شمسی نیست. آقای ترامپ در وضع سختی گیر کرده است. بنده خدا نمی‌داند چه کند. اخیراً گفت: «ده دقیقه قبل از این‌که تصمیم به جنگ بگیرم و بعد از اینکه متوجه شدم تعدادی از مردم ایران ممکن است آسیب ببینند پشیمان شدم و جنگ را لغو کردم».
ما مردم ایران از این‌همه مهربانی و انسان‌دوستی شما منقلب شدیم و چشمان‌مان پر از اشک شد. آقای ترامپ، واقعاً مچکریم که ده دقیقه قبل از این‌که بیایید و ایران را روی سرمان خراب کنید، پشیمان شدید. اصلاً نمی‌دانیم با چه زبانی از شما تشکر کنیم.
البته مطمئنیم شما خیلی شجاع هستید و فقط تصمیم‌تان به خاطر مردم ایران لغو شد و قدرت نظامی ایران و زدن پهپاد ضد رادار اصلاً شما را نترسانده است.
شما همیشه دل‌تان برای ما ایرانی‌ها می‌تپد و روز و شب نگران ما هستید. مخصوصاً زمانی که تحریم‌های آمریکا قیمت داروهای بیماری‌های خاص را آن‌قدر بالابرد که خیلی از بیماران از پس مخارجش برنیامدند و درد کشیدند.
شما خیلی به فکر ما هستید برای همین تمام تلاش خودتان را برای پاره کردن برجام انجام می‌دهید. برای همین تا جایی که در توان‌تان است روی سرمان تحریم ریخته‌اید.
ما هم مراتب سپاس‌مان را به شیوه‌ خودتان جواب دادیم. ولی مثل اینکه زیاد خوش‌تان نیامد.
راستش ما فکر کردیم بین شما این‌طوری رسم است که برای نشان دادن ارادت و دوست‌داشتن باید بزنیم یک چیز آن‌طرف را نابود کنیم، وگرنه ما چه کار با پهپاد شما داشتیم.
البته از اول هم ما کاری با شما نداشتیم گویا شما کار داشتید که پهپاد به این بزرگی را فرستادید داخل مرز ما.
شاید بد نباشد فعلاً حرف جنگ را نزنید و بروید مدتی روی پهپادهای‌تان کار کنید. این دفعه حسابی مجهزش کنید، ولی حواس‌تان باشد همان دور و بر خودتان بچرخد و زیادی دور نشود که خطرناک است.

*طنزنویس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار