۲۸ میلیون تردد بهاری در محور‌های مواصلاتی اردبیل به ثبت رسید

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از ثبت ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۸ میلیون تردد بهاری در محور‌های مواصلاتی اردبیل به ثبت رسید

علی رحمتی درجریان بازدید از محور اردبیل- آستارا گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶.۴ درصد افزایش یافته است.

او افزود: بیشترین میزان تردد با یک میلیون و ۴۹۵ هزار مورد در محور اردبیل- آستارا و کمترین میزان با ۹۷ هزار مورد در محور سه راهی فیروز آباد- خلخال به ثبت رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه از کل تردد‌های به ثبت رسیده، ۹ درصد مربوط به خودرو‌های سنگین است، گفت: به منظور ایمن سازی محور‌ها نیرو‌های راهداری به صورت مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

رحمتی به آماده سازی اکیپ‌های راهداری تابستانی اشاره کرد و افزود: با توجه به آغاز سفر‌های تابستانی اکیپ‌ها در حالت آماده باش هستند و تمامی راهدارخانه‌ها نیز تجهیز شده است.

او از تداوم عملیات راهداری خبر داد و گفت: به ویژه تعمیر تابلو‌های ایمنی، خط کشی محورها، لکه گیری و روکش آسفالت، آشکار سازی سرعت گیر‌ها و تعمیر روشنایی جاده‌ها توسط اکیپ‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

عضو شورای اداری استان افزود: علاوه بر این بازید‌هایی از روند فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر، پایانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در دستور کار است تا بتوانیم تابستان ایمنی را برای رانندگان و مسافران رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار