فرماندار بوشهر خبر داد:

افتتاح 2 مدرسه تا قبل از مهر ماه در بوشهر

بوشهر(پانا) - فرماندار بوشهر گفت: برای امسال 3 مدرسه در دست ساخت داشتیم که یکی در حال استفاده و دو مدرسه دیگر تا قبل از مهر افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 2 مدرسه تا قبل از مهر ماه در بوشهر

عباس جمشیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر بیان داشت : برای امسال 3 مدرسه در دست ساخت داشتیم که یکی در حال استفاده و دو مدرسه دیگر تا قبل از مهر افتتاح خواهد شد. که با مدیر آموزش و پرورش و همکاری نوسازی درتلاشیم که نیازهای اولیه مدارس به حداقل برسانیم.
جمشیدی افزود: توجه به مدرسه یعنی توجه به کل جامعه لذا به همین منظور باید از ظرفیت دهیاری ها، بخشداری ها و شهرداری ها برای اداره مدارس استفاده نمود.
مرتضی روان دوست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهرنیز گفت : فصل تابستان فصل پر کاری برای حوزه اداری و مدیران مدارس هست به جهت اینکه باید برای شروع مهری خوب زیر ساخت های مختلف تعمیراتی، تجهیزاتی و ساماندهی نیروی انسانی و آماده سازی فضا را برای حضور 65 هزار دانش آموز در کلاس درس را فراهم نمود.
روان دوست گفت : 18 مدرسه شامل 141 کلاس در سطح شهرستان بوشهر نیاز به بازسازی دارند و جزء مدارس تخریبی هستند و در صورت بازسازی ظرفیت آن ها به 236 کلاس افزایش می یابد.
روان دوست افزود: بدلیل کمبود فضای آموزشی برنامه داریم در 16 مدرسه موجود 32 کلاس احداث کنیم که در حدود 15 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار