غنی سازی اوقات فراغت

رشت (پانا) - ۳۰هزار مددجوی گیلانی از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اردویی بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۹۲۳۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
غنی سازی اوقات فراغت

معاون فرهنگی کمیته امداد گیلان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن فصل تابستان و باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی برای مددجویان اجرا می‌شود.
جواد شفیعی ثابت افزود:غنی‌سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و ایجاد روحیه نشاط در دانش آموزان، گسترش فعالیت‌های فرهنگی - تربیتی، ارتقاء رشد فرهنگی، فکری و اعتقادی دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت است.
وی یکی از برنامه‌های تأثیرگذار و موفق کمیته امداد را اجرای اردوهای آموزشی - تربیتی جوانان و بزرگ‌سالان عنوان کرد و گفت: حدود ۳۰هزار نفر از مددجویان گیلانی امسال از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اردویی این نهاد در قالب 5 کانون دائم و ۲۰کانون موقت بهره‌مند می شوند.
معاون فرهنگی کمیته امداد گیلان با بیان اینکه در تابستان بیش از هزار مددجوی تحت حمایت از سایر استان‌های کشور از برنامه‌های فرهنگی - آموزشی و تربیتی اردوگاه شهید مطهری چابکسر بهره‌مند خواهند شد افزود: مددجویان گیلانی هم برای بهره‌مندی از برنامه‌های زیارتی و تربیتی به سایر استان‌ها مانند قم، مشهد مقدس و مازندران اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار