استاندارد بازی‌های والیبال در اردبیل رعایت شد

اردبیل (پانا) - رئیس هیئت والیبال اردبیل گفت: استانداردهای تعریف شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال در بازی‌های برگزار شده به میزبانی اردبیل رعایت شده است

کد مطلب: ۹۲۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندارد بازی‌های والیبال در اردبیل رعایت شد

نادر فلاحی ، رئیس هیئت والیبال اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال است و به مدت سه روز، چهار تیم ایران، پرتغال، فرانسه و استرالیا در سالن رضازاده شهر اردبیل به مصاف هم می‌روند.

اوافزود: جهت اخذ میزبانی این مسابقات، استانداردهای اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال اعمال شده بود و به عنوان مثال یکی از باکیفیت ترین کفش پوش‌ها در سالن رضازاده نصب شد.

رئیس هیئت والیبال استان افزود: تامین استانداردها موجب شد تا این میزبانی به اردبیل اختصاص یابد اما در ادامه روند برگزاری مسابقات نیز باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

به گفته فلاحی روز نخست مسابقات در کمال آرامش، نظم و امنیت برگزار شد و ناظران نیز رعایت اصول و ضوابط را تایید کردند و البته در روزهای بعدی نیز روند برگزاری به همین شکل طی خواهد شد.

او تصریح کرد: در خصوص تهیه بلیط برای تماشای بازی‌ها اطلاعات لازم به شهروندان ارائه شده بود و بلیت‌فروشی از طریق سایت تعریف شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد.

رئیس هیئت والیبال استان با اذعان به اینکه ظرفیت سالن رضازاده محدود به 6 هزار نفر است، گفت: به منظور ایجاد امکان مشاهده زنده بازی‌ها، بازی‌های والیبال در شبکه سبلان، جام جم و سه سیما پخش می‌شود.

فلاحی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه نیز گفت: مطابق ضوابط بانوان نیز در ورزشگاه حضور یافته و به تماشای بازی نشستند و ما معتقدیم والیبال ورزشی خانوادگی بوده و متعلق به گروه سنی یا جنسیت خاصی نیست.

او افزود: با توجه به حساسیت بازی‌ها به ویژه رقابت ایران با دو تیم استرالیا و فرانسه انتظار ما حمایت تیم ایران و تشویق هواداران است تا بتوانیم به مانند دو میزبانی قبلی که تیم والیبال ایران را به عنوان قهرمان مسابقات بدرقه کردیم، در این دوره نیز زمینه‌ساز موفقیت تیم ملی عزیز کشورمان باشیم.

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: حضور تماشاگران در سالن رضازاده اردبیل چشمگیر است و با این حمایت‌های تماشاگران ایرانی پیروزی‌های تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ادامه‌دار است.

افشین داوری اظهارکرد: حضور تماشاگران در سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل چشمگیر بوده و با این حمایت‌های پیروزی‌های تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ادامه‌دار است .

او با اشاره به نظم و انضباط بسیار ویژه در برگزاری هفته چهارم از لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل افزود: از تلاش مسئولین استان اردبیل و تماشاگران کمال تشکر و قدردانی را دارم .

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز نیز بی‌شک پیروزی‌های تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ادامه‌دار خواهد بود و با حمایت ملی پوشان والیبال جمهوری اسلامی ایران بار دیگر افتخاری بزرگ برای کشورمان کسب خواهند کرد .

داوری بیان کرد: شعار "ایران ایران" در سالن رضازاده اردبیل خیلی چشمگیر است با این شعار روحیه و انگیزه خاصی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال اسلامی ایران وارد شده است .

او اظهار کرد: تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران امروز و فردا نیز دو بازی مهم را در پیش رو دارد با حمایت تماشاگران بی‌شک در این بازی‌ها نیز به پیروزی خواهیم رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار