فرماندارکاشان: هرگونه بنای ساخته شده در حریم رودخانه های شهرستان باید تخریب شود

کاشان( پانا) - فرماندارکاشان گفت: هرگونه پلاک ساخته شده در حریم رودخانه های شهرستان باید با دستور مرجع قضایی تخریب و آزاد سازی شود و با متجاوزان به حریم رودخانه ها، در اجرای قانون، هیچگونه تعارفی با هیچ شخصی وجود ندارد.

کد مطلب: ۹۲۳۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
 فرماندارکاشان: هرگونه بنای ساخته شده در حریم رودخانه های شهرستان باید تخریب شود

به گزارش پانا کاشان علی اکبر مرتضایی قهرودی در جلسه شورای حفاظت از انفال این شهرستان اظهار کرد: اراضی ملی نوعی از اموال بیت المال محسوب می شود و آنچه بر ما مسلم است دفاع از حقوق مردم در مقابل تصرف کنندگان بیت المال، یکی از وظایف ما در شهرستان است.

وی ، جلسه شورای حفاظت از انفال شهرستان را یکی از مهمترین جلسه ها دانست و تصریح کرد: اراضی ملی، در واقع اراضی مربوط به عموم مردم است و اشخاصی که حقوق سایر مردم را نادیده رفته و به هر نحو دست به تصرف اراضی ملی بزنند، دستگاه قضایی طبق قانون با آنها رفتار خواهد کرد.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از تصرف اراضی و افزایش حاشیه نشینی در مناطق خارج از محدوده و مجاز شهری، صدور مجوز برای هرگونه انشعاب توسط دستگاه های خدماتی ممنوع است.

مرتضایی گفت: شهروندان به منظور جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری از سوی افراد سودجو و متخلف، قبل از خرید و انجام معاملات ملکی نسبت به استعلام از دستگاه های مربوط اقدام نمایند تا با مشکلات حقوقی و زیان مالی روبرو نشوند.

به گزارش پانا، جلسه شورای حفاظت از انفال شهرستان کاشان با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دادگستری، رئیس اداره بازرسی، شهردار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن جلسات داد گستری این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار