برگزاری جلسه تبیین گفتمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه 19

تهران (پانا) - هادی حنیف نیا در جلسه تبیین گفتمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: گفتمان سندتحول از حیث اقناع ذینفعان آموزش و پرورش هژمونیک شده است.

کد مطلب: ۹۲۳۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تبیین گفتمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه 19

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، سلسله همایش های توانمندسازی عوامل تربیتی با موضوع تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، اسمائیل بحری زاده، مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، نقوی رئیس اداره امورتربیتی و شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در تالار منطقه 19 برگزار شد.
حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این مراسم ضمن تجلیل از حوزه معاونت پرورشی منطقه در خصوص شکل گیری این نشست ارزشمند با استناد بر سیاست های اعلامی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در موضوع سند تحول بنیادین که آن را "سندی تحول خواه دانسته که امضاء همه نظام را دارد"، گفت: امروز بیش از گذشته نیازمند گفتمان سازی این سند هستیم تا بتوانیم آن را به گفتمان غالب تمام دستگاه ها و نهادهای فرهنگی کشور تبدیل نمائیم.
وی با ذکر این نکته که امروز سند تحول در درون آموزش و پرورش و ذینفعان آن از حیث اقناع توانسته است نهادینه و هژمونیک شود، افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب "آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است" و بر این اساس باید تمامی دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی برای کمک به این امر مهم، پیوست سند تحول را در سیاست ها و برنامه های خود لحاظ نمایند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در پایان سخنان خود گفت: با تلاش های صورت پذیرفته در آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید، گفتمان سند تحول با تعبیر گفتمانی به مرحله تثبیت رسیده است و امیدوار هستیم تا با ادامه پیگیری این امر مهم در سطح مدارس به عنوان کانون های فرهنگی اجتماعی محلات، شاهد عینیت یافتن تمامی ابعاد این سند برای تربیت انسان صالح و شهروند مطلوب باشیم.
شایان ذکر است در این همایش که با حضور معاونین و مربیان پرورشی و نیز مشاورین مدارس منطقه برگزار شد، اسمائیل بحری زاده مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و نقوی رئیس اداره امورتربیتی شهر تهران در موضوعات تخصصی سند به تبیین و آموزش سند تحول پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار