شهریه مدارس غیر دولتی در شهرستان جم اعلام شد

جم،بوشهر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش جم از اعلام شهریه مدارس غیر دولتی، مراکز پیش دبستانی و آموزشگاه های آزاد در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شهریه مدارس غیر دولتی در شهرستان جم اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه در نشست شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی، اظهار داشت: شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخص هایی از قبیل نیروی انسانی، فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات لازم و کیفیت بخشی آموزشی توسط هر مدرسه در سامانه مربوطه توسط سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش تکمیل و نرخ شهریه براساس پارامترهای موجود تعیین می گردد.

وی بیان کرد: شورای نظارت آموزش و پرورش بر اساس وضعیت معیشتی مردم، شرایط شهرستانی، شهریه های تعیین شده را تعدیل نموده و پس از تائید نهایی از سازمان مدارس غیر دولتی وزارت در شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی استان طرح و پس از تصویب نهایی به مدارس غیر دولتی ابلاغ می گردد.

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: بر این اساس نرخ شهریه آموزشگاه های زبان به ازای سطوح مختلف از قرار هر ساعت 6 هزار تومان ( سطح پایه حد اکثر 25 ساعت (150 هزار تومان)، سطح متوسط حد اکثر 30 ساعت (180 هزار تومان) و بزرگسالان نیز حد اکثر 33 ساعت(198 هزار تومان) است.

وی ادامه داد: آموزشگاه های علمی آزاد نیز با برگزاری حد اکثر 10 جلسه و دریافت مبلغ 90 هزار تومان به ازای هر ترم مکلف هستند.

نیکخواه با بیان اینکه 56 مرکز پیش دبستانی و مدرسه غیر دولتی در شهرستان مشغول فعالیت هستند، افزود: نرخ شهریه مصوب این مدارس و مراکز با لحاظ امکانات و موقعیت جغرافیایی شهر و روستا اعلام می گردد.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: تمامی مدارس غیر دولتی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان موظف به رعایت شهریه مصوب می باشند و در صورت مشاهده تخلف، ذینفعان می توانند به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات این مدیریت مراجعه کنند.

لیست شهریه مدارس غیر دولتی در شهرستان جم سال تحصیلی 98/99

لیست شهریه مدارس پیش دبستانی در شهرستان جم سال تحصیلی 98/99

احسن الحدیث 8000000 --------------------------------- -

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار