قطعی آب اهالی لامِرد به دلیل خشکسالی و خشکی چاه‌آبرسان

لامرد ( پانا )- رییس شورای اسلامی تُرمان لامِرد در گفت‌وگو با پانا از کمبود و قطعی آب این روستا‌ و سایر روستاهای زیر مجموعه به مدت یک هفته خبر داد و افزود: عدم آب کافی طرح محرم و خشکی چاه آبرسان غرب لامرد را با قطعی آب همراه کرده است.

کد مطلب: ۹۲۳۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
قطعی آب اهالی لامِرد به دلیل خشکسالی و خشکی چاه‌آبرسان

بهرام حسین زاده با اشاره به قطعی و مشکلات مکرر آب در دهستان تُرمان گفت: آب دهستان و روستاهای همجوار تُرمان از هفته پیش کم و با قطعی مواجه‌ بوده است تا آنجا که آب در این مناطق به مرحله سهمیه‌بندی زمانی رسیده است.

او علت این مشکل ‌حیاتی را کم آبی چاه آبرسان، عدم اختصاص آب کافی طرح محرم و عدم لایروبی چاه بدلیل نبود بودجه کافی دانست و بیان کرد: علاج این مشکل باید از ماه‌ها قبل پیش‌بینی می شد؛ در حال حاضر از آب چاه ناوبندی با تانکر به منبع آبرسانی می‌شود ولی باز هم جوابگو مشکل مربوطه نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه نمیتوانیم زمان دقیق رفع این مشکل را تعیین کنیم تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با آقای مسعودنیا رئیس آبفای روستایی شهرستان لامرد، برای رفع مشکل قطعی آب داشته ایم مقرر شد با توجه به وضعیت بحرانی موضوع کار کف شکنی‌ را در روزهای آینده آغاز کنند.

این عضو شورای دهستان تُرمان لامرد با نیم نگاهی به تعطیلی طرح محرم در غرب لامرد خاطر نشان کرد: بنابر اعلام رییس آبفا روستایی لامرد علت تعطیلی طرح محرم شکستگی شبکه اصلی طرح در شهر خوزی شهرستان مُهر است.

حسین‌زاده در پایان از مسئولان خواستار رفع مشکل موجود بطور جد شد و اظهار داشت: شوراهای مجموعه روستاهای تحت پوسش تمام تلاششان را برای حل مشکل آب در کنار مسئولان بکار خواهند بست.

خبرنگار:فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار