در گفت و گو اختصاصی با پانا انجام شد؛

تبیین فرآیند ساماندهی مدیریت و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم دانش آموزان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی فرآیند ساماندهی مدیرت و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم مدارس را تبیین کرد.

کد مطلب: ۹۲۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تبیین فرآیند ساماندهی مدیریت و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم دانش آموزان خراسان رضوی

علی محمد یونسی در مصاحبه اخصاصی با خبرنگار پانا اظهار کرد: سازمان دانش آموزی با هدف ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی، حمایت از کالای ایرانی و همچنین حمایت از قدرت خرید اولیا دانش آموزان به موضوع لباس فرم دانش آموزان با دستور وزارت آموزش و پرورش ورود پیدا کرد.

وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی خراسان رضوی بعد از دستور وزارت آموزش و پرورش و ابلاغ دستور العمل اجرای در ابتدای اردیبهشت ماه وارد فرآیند اجرایی ساماندهی مدیریت و نظارت بر تولید و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان شد.

یونسی گفت: موضوع لباس فرم تا قبل از اردیبهشت ماه و ورود سازمان دانش آموزی به این موضوع از طریق اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان پیگیری می شد که پس از ابلاغ وزیر و دریافت شیوه نامه مسیر اجرایی لباس فرم از طریق سازمان دانش آموزی دنبال شد.

وی ادامه داد: در این راستا جلسات و نشست های تخصصی، متعدد و مستمر هم اندیشی، تبادل نظر و اتخاذ تصمیم برگزار شد که جلسات کارگروه استانی، کمیته نظارت و تیم های ارزیاب و ناظر از این جمله است.

یونسی با بیان اینکه لیست شرکت های تولید کننده مجاز در دو مرحله از سازمان صنعت معدن و تجارت استان دریافت شد، افزود: شرکت هایی که سال های گذشته بد عهدی داشتند نیز از سوی کمیته نظارت استان تذکر لازم را دریافت کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: نمونه فرم دوخته شده لباس مدارس از شرکت های متقاضی صاحب صلاحیت دریافت شد و نمایشگاهی جهت بازدید اعضای کمیته نرخ گذاری که متشکل از نمایندگان اداره کل صمت اصناف ( تولید کنندگان پوشاک /اقایان و بانوان- همکاران معرفی شده اداره فنی حرفه ای اداره کل و دبیرخانه ساماندهی بود ، در سازمان دانش آموزی برگزار شد.

علی محمد یونسی گفت: پس از مرحله نرخ گذاری و بررسی کمی و کیفی دوخت لباس های عرضه شده توسط اعضای کمیته، نمایشگاه های معرفی لباس فرم در نواحی هفگانه مشهد و منطقه تبادکان و سایر شهرستان ها جهت مراجعه مدیران مدارس و نماینده اولیا و انتخاب نمونه بر اساس کد و قیمت اعلام شده برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم نظارت بازرسی و ارزیابی تش کیل شده و جلسات توجیهی عوامل آن برگزار شدو مقرر شد عوامل نظارت و ارزیابی در مراحل مختلف نسبت به ارزیابی فعالیت تولید کنندگان و مدیران مدارس اقدامکرده و نتیجه کار خود را به سازمان دانش آموزی ارائه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار