شاخص بورس آذربایجان غربی ۱۵۰۰ واحد افزایش یافت

ارومیه(پانا)- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص کل بازار بورس استان در مقایسه با هفته قبل از آن یکهزار و ۵۲۷ واحد افزایش یافت، گفت: این شاخص به ۲۳۴ هزار و ۸۷۹ واحد رسید.

کد مطلب: ۹۲۳۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شاخص بورس آذربایجان غربی ۱۵۰۰ واحد افزایش یافت

وحید جوادی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص کل بازار فرابورس نیز افزایش ۲۲ واحدی را تجربه کرد، اظهار داشت: این شاخص نیز به ۲ هزار و ۹۷۸ واحد رسید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۸۸ میلیون و ۸۷۶ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی در آذربایجان غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معاملات بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از ۳۶۲ میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۳۰۳ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۵ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی این مدت سهام سیمان فارس و خوزستان با هفت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

جوادی گفت: طی هفته گذشته ۸۳ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار