تفاهم‌نامه مالی و اجرایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان امضا شد

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه‌های مالی و اجرایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در تابستان 98 با حضور مدیران کل و معاونان تربیت‌بدنی استان‌های میزبان مسابقات، در وزارت آموزش و پرورش امضا شد.

کد مطلب: ۹۲۳۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه مالی و اجرایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان امضا شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، پس از بازدید از اماکن ورزشی و تجهیزات ورزشی و خوابگاهی استان‌های داوطلب میزبانی و تعیین استان‌های میزبان مسابقات، با دعوت رسمی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از استان‌های منتخب میزبانی و با حضور مدیران کل و معاونان تربیت‌بدنی و سلامت استان‌های میزبان در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه‌های مالی و اجرایی برگزاری مسابقات امضا شد.

حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این نشست، از مدیران استان‌های میزبان مسابقات تشکر کرد و گزارشی از روند حضور تیم‌های ورزشی دانش‌آموزی ارائه داد. او گفت: «امیدواریم با کمک استان‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی مسابقات را در بهترین حد ممکن برگزار کنیم.»

در ادامه حامد صبوری، مشاور و مدیر مالی و اجرائی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، گفت: «برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات، تا حد امکان حمایت‌های مالی انجام خواهد شد.»

در این نشست مدیران کل و معاونان تربیت‌بدنی و سلامت استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان، اردبیل و سمنان حضور داشتند، پیش از این نیز تفاهم‌نامه مالی و اجرایی برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی شهیدچمران رامسر بین اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی رامسر با فدارسیون ورزش دانش‌آموزی امضا شده بود.

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش دختران و پسران از اول تا آخر مرداد سال 98 در 9 رشته ورزشی و در 5 استان کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار