استاندار کردستان :مدیران اجرایی باید در مسیر شهیدان خدمتگزاری کنند

سنندج(پانا)-استاندار کرستان گفت: همه باید ادامه دهنده راه و سیره شهیدان باشیم و در این بین مدیران اجرایی برای خدمت به مردم نباید لحظه ای را از دست بدهند.

کد مطلب: ۹۲۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان :مدیران اجرایی باید در مسیر شهیدان خدمتگزاری کنند

بهمن مرادنیا استاندار کردستان، در آئین گرامیداشت کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: با تأمل در آرمان شهیدان متوجه می شویم که آنان در کجا قرار دارند و ما اکنون کجا هستیم پس برای جبران این فاصله باید شبانه روز در خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: تمام شهیدان استان کردستان از مهاجر یا بومی در مسیر سازندگی و ایجاد توسعه در این استان گام بر داشته‌اند و لازم است ما نیز برنامه ها و اهداف خود را بر اساس آرمان های این بزرگان ترسیم و به آنها جامعه عمل بپوشانیم.
وی با تقدیر و تشکر از خانواده شهیدان ایران اسلامی و استان کردستان افزود: مدیران اجرایی در ادامه راه ایثارگران برای خدمت با آبادانی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه ای از پای نمی‌نشینند.
استاندار کردستان یادآور شد: بسیار خرسندم که به عنوان خدمتگذاری در راه شهیدان فرصت حضور در این محفل دارم و به این حضور افتخار می‌کنم.
مرادنیا تاکید کرد: ادای احترام می‌کنم به تمام خانواده‌های ایثارگران که بانی بالندگی انقلاب و نظام اسلامی هستند و تقدیر می‌کنم از همه کسامی که در برگزاری این کنگره تلاش کرده‌اند.
وی در پایان سخنانش همچنین از مساعدت‌های ویژه ورزش و جوانان و تلاش‌ها سازمان برنامه و بودجه کردستان برای آماده سازی سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ۲۲ گولان برای برگزاری این کنگره تقدیر کرد.
لازم به ذکر است که بر اساس این گزارش نخستین کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در محل سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج با حضور جمعی از مردم و بسیجیان، مسئولان استانی، کشوری، نیروهای مسلح مستقر در منطقه و سردار حسن سلامی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی و میهمانانی از ۲۲ استان کشور برگزار شد.
مقدمات این کنگره از حدود ۲ سال پیش آغاز شد و با برگزاری پیش کنگره‌های مختلف از جمله ۲۵ اجلاسیه شهدا شهرستان‌ها، شهدا اقشار مختلف از جمله فرهنگی، روحانیان و دانشجویان قدم در مسیر نهایی گذاشت.
رونمایی از سردیس و تندیس شهدا اقشار و شاخص از جمله شهدای دانشجو، کارگر و فرهنگی از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای این کنگره بودو همزمان با برگزاری کنگره ملی سردیس برادران شهید شبلی در سنندج رونمایی شد.
تألیف ۲۵ کتاب در حوزه جهاد و شهادت و چاپ بیش از ۶۰ جلد کتاب خاطرات و زندگینامه شهیدان پیشمرگه کرد مسلمان، دانشجو، دانش آموز، فرهنگی و سایر اقشار و واگذاری جهیزیه‌های مختلف به نورعروسان نیازمند و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی از دیگر برنامه‌های مقدماتی این کنگره ملی است.
استان کردستان ۲۲۷ کیلومتر با عراق مرز دارد و در دوران دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بود و جدای از آن توطئه‌های قومی بود که توسط گروه‌های ضد انقلاب، این استان درگیر یک جنگ داخلی هم شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار