واژگونی اتوبوس زائران مینابی کربلا ، 3 کشته و 38 مجروح برجا گذاشت

هرمزگان(پانا)_ فرمانده قرارگاه پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بندرعباس- سیرجان حوالی تنگه زاغ خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی اتوبوس زائران مینابی کربلا ، 3 کشته و 38 مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از خبر هرمزگان، سرهنگ علی اسفندانی شب گذشته در گفت و گوی اختصاصی با خبر هرمزگان افزود: این اتوبوس ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه در حوالی تنگه زاغ به دلیل بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو واژگون شد که دو نفر از سرنشینان آن در محل کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند.
وی اضافه کرد : راننده این اتوبوس هنگام سبقت به دلیل عدم توجه به جلو با لبه پل برخورد کرد و بلافاصله واژگون شد.
به گفته اسفندانی اتوبوس یاد شده حامل زاﺋران کربلا از شهرستان میناب به سمت غرب کشور در حرکت بود که به دلیل بی‌احتیاطی راننده دچار حادثه شد.
به گفته وی مجروحان این حادثه با اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که گفته می‌شود حال دو نفر از آنان وخیم است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در گفت و گو با خبرهرمزگان از افزایش تعداد جان باختگان این حادثه خبر داد و گفت: تاکنون دو نفر در صحنه و یک نفر در بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: پس از وقوع حادثه، 11 دستگاه آمبولانس و همچنین یک بالگرد به محل اعزام شدند و مجروحان را به بیمارستان حاجی آباد منتقل کردند.
این مسئول شمار مجروحان را 38 نفر اعلام کرد و گفت: اقدامات درمانی در بیمارستان حاجی آباد ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار