تاکید فرماندارشهرستان ملارد بر اولویت بندی و اصلاح نقاط حادثه خیز

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد از تاخیر در اجرای برخی طرح ها که در کارگروه ها و جلسات فرمانداری مصوب شده و به دلایل نامعلوم اجرایی نمی‌شوند گلایه کرد .

کد مطلب: ۹۲۳۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندارشهرستان ملارد بر اولویت بندی و اصلاح نقاط حادثه خیز

در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملارد، نقاط حادثه‌خیز در معابر و راههای مواصلاتی شهری و روستایی این شهرستان براساس اعلام پلیس راهور و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان، مشخص شد .

سرهنگ زمانپور و علیزاده روسای پلیس راهور و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملارد نیزگزارش‌های تصویری شانزده نقطه حادثه خیز و مستعد حادثه سطح شهرستان ملارد را معرفی و برای اصلاح آنها طرح‌های خود را ارائه نمودند .

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملاردنیز در سخنانی با اشاره به ضرورت حذف این نقاط حادثه خیز بجهت کاهش تصادفات و جلوگیری از تلفات جانی و مالی که در سال‌های گذشته شاهد آنها بوده ایم، گفت در گام اول این نقاط اولویت بندی شده و سپس کار اصلاح حداقل چهار نقطه پرتردد و مشکل آفرین تا پایان سال جاری اتمام پذیرد .

اودر ادامه تعامل و همکاری مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های متولی در سایه رعایت موازین اخلاقی و منطبق بر قوانین و دستورالعمل ها را خواستار شد.

فرماندار ملارد از تاخیر در اجرای برخی طرح‌ها که در کارگروه ها و جلسات فرمانداری مصوب شده و به دلایل نامعلوم اجرایی نمی‌شوند گلایه کرد و گفت: تبعات قانونی عدم اجرای این مصوبات و هزینه‌های تحمیل شده به عهده دستگاه‌های مربوطه می باشد .

توکلی کجانی تصریح کرد: اعتباراتی که در چند ساله اخیر از سوی دولت تدبیر و امید به شهرداریها و دهیاریها از محل ارزش افزوده اختصاص یافته ، بی‌سابقه است که می بایست به بهترین نحو از آنها برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاها استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار